Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

kończe właśnie myszkę do kompa chce zkopiować druga strone, i zweldować i tu sie zaczyna... gdy daje attach ta zaznaczona czesc jakby "odraca sie" (kolor idzie do wnetrza a cien na zewnątrz), korzystam z Flip'a i jest wszystko ok, potem łacze...ale okazuje sie ze łaczy dokladnie co drugi vertex... krew mnie juz zalewa wiec szybki export potem import do czystego pliku ponownie kopiowanie, udaje sie sprawnie użyć attach.. łacze 4 vertexy...i klops... nie reaguje juz na WELD.... wie ktoś może co sie dzieje? z checia bym wywalił tego kompa za okno już... tak sobie sobote zepsuć ^^

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A target weld działa? Skoro normalne nie są odwrócone to może zwiększ treshold. Albo usuń face'y na krawędzi i połącz je bridge. To tak na gorąco.

Napisano

jeżeli nie pomoże zwiększenie trashold'u, skasuj to poli na którym są umiejscowione wertexy i wtedy spróbuj

Napisano
  • Autor

treshold nie pomaga, target działa albo na co drugim albo po 4 vertexach przestaje działać, bridge chciałem użyć wczesniej na mniejszym obiekcie przy myszce to tak jakby jakbył łaczyłem w ten sposób

 

1\/3 czyli na ukoś....;/

2/\4

 

a w samej myszce by mnie chyba krew zalała tyle vertexów do polygona łaczyć..

 

PS. zeby nie było, nie łacze vertexów bez usuwanie polygona miedzy nimi ;p wiec nie w tym problem

Napisano

Na ukos ? Z całą pewnością masz poodwracane normalne lub ścianki nie są "zgodne" normalnymi względem siebie lub też próbujesz połączyć vertexy obiektów w sposób dla programu całkiem bezsensowny i Ci nie pozwala - czasami niezwykle trudno to dostrzec :).

Zamieszczenie obrazka z problemem zdecydowanie pomoże.

Napisano
  • Autor

kurde mać... takie ośmieszenie... z przodu nie usunołem 4 polygonów a z tyłu jakies bebły wlazły i nie łaczyły... teraz jakos zaczeło działać...jednak nadal nie moge 2 vertexów połączyć...choć 2 sąsiednie pary bez problemu

 

mogłbym dac create i połaczyć ale znając życie to sie potem siatka rozjedzie i tez beda bebły..

 

dddl.png

nie mam pojecia co z tym nie tak...

 

EDIT>.... 2 vertexy na sobie... problem rozwiazany... żenada...może lepiej usunac ten temat bo nie myśle juz dzisiaj...

 

Dzieki za pomoc i chęci.. widać ze w sobote lepiej od Maxa sie trzymac z daleka ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.