Airice Napisano 6 Czerwiec 2009 Share Napisano 6 Czerwiec 2009 kończe właśnie myszkę do kompa chce zkopiować druga strone, i zweldować i tu sie zaczyna... gdy daje attach ta zaznaczona czesc jakby "odraca sie" (kolor idzie do wnetrza a cien na zewnątrz), korzystam z Flip'a i jest wszystko ok, potem łacze...ale okazuje sie ze łaczy dokladnie co drugi vertex... krew mnie juz zalewa wiec szybki export potem import do czystego pliku ponownie kopiowanie, udaje sie sprawnie użyć attach.. łacze 4 vertexy...i klops... nie reaguje juz na WELD.... wie ktoś może co sie dzieje? z checia bym wywalił tego kompa za okno już... tak sobie sobote zepsuć ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 6 Czerwiec 2009 Share Napisano 6 Czerwiec 2009 A target weld działa? Skoro normalne nie są odwrócone to może zwiększ treshold. Albo usuń face'y na krawędzi i połącz je bridge. To tak na gorąco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 6 Czerwiec 2009 Share Napisano 6 Czerwiec 2009 jeżeli nie pomoże zwiększenie trashold'u, skasuj to poli na którym są umiejscowione wertexy i wtedy spróbuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airice Napisano 6 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 6 Czerwiec 2009 treshold nie pomaga, target działa albo na co drugim albo po 4 vertexach przestaje działać, bridge chciałem użyć wczesniej na mniejszym obiekcie przy myszce to tak jakby jakbył łaczyłem w ten sposób 1\/3 czyli na ukoś....;/ 2/\4 a w samej myszce by mnie chyba krew zalała tyle vertexów do polygona łaczyć.. PS. zeby nie było, nie łacze vertexów bez usuwanie polygona miedzy nimi ;p wiec nie w tym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 6 Czerwiec 2009 Share Napisano 6 Czerwiec 2009 Na ukos ? Z całą pewnością masz poodwracane normalne lub ścianki nie są "zgodne" normalnymi względem siebie lub też próbujesz połączyć vertexy obiektów w sposób dla programu całkiem bezsensowny i Ci nie pozwala - czasami niezwykle trudno to dostrzec :). Zamieszczenie obrazka z problemem zdecydowanie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airice Napisano 6 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 6 Czerwiec 2009 kurde mać... takie ośmieszenie... z przodu nie usunołem 4 polygonów a z tyłu jakies bebły wlazły i nie łaczyły... teraz jakos zaczeło działać...jednak nadal nie moge 2 vertexów połączyć...choć 2 sąsiednie pary bez problemu mogłbym dac create i połaczyć ale znając życie to sie potem siatka rozjedzie i tez beda bebły.. nie mam pojecia co z tym nie tak... EDIT>.... 2 vertexy na sobie... problem rozwiazany... żenada...może lepiej usunac ten temat bo nie myśle juz dzisiaj... Dzieki za pomoc i chęci.. widać ze w sobote lepiej od Maxa sie trzymac z daleka ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 6 Czerwiec 2009 Share Napisano 6 Czerwiec 2009 zamiast kopiowac i attach'owac nastepnym razem uzyj symmetry ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się