Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cze,

Mam problem z animacja mouseover, out. Zerknijcie tu: http://www.elbr.pl/flash.html . Po szybkim przejechaniu przez obszar 'hit' animacja zatrzymuje sie, ja chcialbym aby dochodzila do konca. Macie moze jakies pomysly jak ten problem rozwiazac?

 

ActionScript 3.0

 

//doswietlacze//

btn_1.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OVER,btnover);
btn_1.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OUT,btnout);
btn_1.addEventListener(MouseEvent.CLICK,btnclick);

function btnover(event:MouseEvent):void{
   mc_1.gotoAndPlay (11);
}

function btnout(event:MouseEvent):void{
   mc_1.gotoAndPlay (20);
}

function btnclick(event:MouseEvent):void{
   navigateToURL(doswietlacze, "_self");
}

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj dać w btnout stop() dla mc przed gotoAndPlay ,a jeśli ma się odegrać do końca to po prostu wrzuć w ifa z odpowiednim warunkiem.

Możesz też dodać eventa dopiero w momencie osiągnięcia odpowiedniej klatki tudzież załatwić to Tweenem.

Napisano

Troche nie czaje, dojechala do konca i co dalej? Moge zaproponowac Ci inne rozwiazanie, np najezdzasz na przycisk i jest pierwsza animaja tak dlugo jak kursor znajduje sie na tym przycisku, w momencie kiedy zjedziesz myszka, animacja sie cofa, ale... jesli myszka bedzie tak dlugo na przycisku ze ta pierwsza czesc animacji dojdzie do konca a pozniej zjedziesz myszka to odtwarza sie druga czesc animacji.

 

Kod:

 

var over_or_out:int;

btn_1.addEventListener(MouseEvent.CLICK, btnclick);
btn_1.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OUT, btnout);
btn_1.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OVER, btnover);
this.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, onEnterFrames);

function btnout(event:MouseEvent):void {
   over_or_out = 0;
}

function btnover(event:MouseEvent):void {
   over_or_out = 1;
}

function onEnterFrames(event:Event)
{
   if ((mc_1.currentFrame != mc_1.totalFrames) || (mc_1.currentFrame != 0)) 
   {
       if (over_or_out == 1 && mc_1.currentFrame != 11) 
       {
           mc_1.nextFrame();
       }
       if (over_or_out == 0 && mc_1.currentFrame         {
           mc_1.prevFrame();
       }
       if (over_or_out == 0 && mc_1.currentFrame >= 11)  
       {
           mc_1.nextFrame();
       }

   }
}

function btnclick(event:MouseEvent):void{
.....
}

Tutaj akurat animacja dziala w zakresie - pierwsza czesc od klatki 0 do 10, druga czesc od 11, do ktorej tam chcesz... oczywiscnie wszystko mozna tam pozmieniac i dostosowac do twocih potrzeb

 

 

EDIT:

 

Tutaj masz przyklad:

http://bearsfromwoods.com/johny/

 

Tutaj plik FLA:

http://bearsfromwoods.com/johny/button.fla

Edytowane przez Johny

Napisano
  • Autor

Dzieki Panowie z wasza pomoca poradzilem sobie z tym problemem, wystarczylo poprawic nieco funkcje btnout:

function btnout(event:MouseEvent):void{
   if(mc_1.currentFrame         mc_1.gotoAndPlay (21);
   }
}

Dzieki!

 

efekt: http://www.elbr.pl/flash.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.