Marshall Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 (edytowane) Czołem. Wrzucam na forum do wnikliwej oceny, co poprawić co wymienić (od razu piszę że całość z robiona z -ref). Ogólnie już nie mogę patrzeć na tą scenę, na pewno jest wiele do poprawienia - chociażby materiał firanek który w tej scenie nie wypadł mi najlepiej (mimo że próbowałem, dzięki pionix). Postaram się wrzucać updejty po poprawkach, choć już nie mogę patrzeć na tą scenę. A to za sprawą mojej renderstacji z kosmosu - Atlhlon + 1GB Ram przez co głupie test rendery lecą ~1h... Dzięki piękne dla hiroo, nvidii, jmtm00, oraz chłopakom z r.testowych :-). Pozdrawiam. Edytowane 13 Czerwiec 2009 przez Marshall
Gość BiX Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Pierwszy rend: Troche jakoś mi się gryzie materiał kranu.. Miejscami zaa jasno :) TExturka drewna hmm kiepska jakość? I ten piekarnik wbudowany (czy co to jest?) do poprawy.. Podłoga też jakaś taka... nic nie odbija ani nic :) Drugi: Zdecydowanie za jasno.. To samo z podłogą.. Sorry, że się czepiam ale mówie co jest zle na mój gust.. To co dobrze to po co gadać :D pozdro ;) P.S Jak coś źle napisałem etc to wybaczcie ale ja średnio myśle o tej godzinie :)
troglodyta Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Wnętrza trochę poprzepalane. Zwróć uwagę na cień na teksturze zewnętrza. Słońce świeci w przeciwną stronę niż Twoje słońce które oświetla pokój. I chyba zbyt duży mapping drewna na wyspie w kuchni. Pozdrawiam
Gość szysia565 Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 W tym drugim renderku można by color mapping poprawić. W sensie żeby przyciemnić...
09121986 Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 hej ... 1szy render mapowanie drewna bije po oczach 2gi render ... widok za oknem :/ , i dywan taki hmmm no jakis dziwny.... oby dwa troszke za bardzo przepalone jak na moj gust i AA siadło w niektorych miejscach ... to tak na moje laikowe oko ;) Pozdro i powodzenia w dalszej pracy ;)
aduko Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Brakuje mi tam piekarnika, okapu! No i to światło, jak przyjdzie noc to powodzenia w przygotowywaniu kolacji :) Ten wbudowany ekpres do kawy też jakiś taki niejaki, wejdź na stronę TECA, tam mają fajny do wbudowania :) Cokoły popraw, przyjmij jedną wysokość na całą kuchąnię, przeważnie jest to 10cm i około 3cm głębokości. :)
Marshall Napisano 13 Czerwiec 2009 Autor Napisano 13 Czerwiec 2009 Dzięki piękne wszystkim za komentarze i rady, postaram się w najbliższym czasie wrzucić updejty. BiX - właśnie mam problem z teksturką na wyspie bo tekstura sama w sobie jest dość spora i dobrej jakości ale powalczę jeszcze z tym. Ten piekarnik to ekspres do kawy ;-) . troglodyta - hej, dzięki :). Co rozumiesz przez zbyt duży mapping bo ne rosume. szysia - dzięki piękne za radę. 09121986 - j/w mapowanie w jakim sensie? Dywan dziwny w sensie do wymiany całość ? Oraz muszę napisać że w w międzyczasie w ramach nauki modelowania męczę Twój wątek i staary muszę się jeszcze dużo od Ciebie nauczyć :). aduko - dzięki za hint co do TECA. Nie rozumiem rady co do cokołów (przepraszam ale trochę wczorajszy dziś jestem ). Pozdrawiam.
09121986 Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Z mapowaniem to chodzi o to ze ta okleina z drewna ,ma za duze słoje a dodatkowo z ze slaba rozdzialka textury wyglada fatalnie i jeszcze jest na pierwyszm planie ... i te okienka z tylu ,a dywan nie wyglada jak dywan tylko jak jakis gumolit albo cos w tym stylu ....
Marshall Napisano 13 Czerwiec 2009 Autor Napisano 13 Czerwiec 2009 ehh mi to jak dziecku trzeba dzięki Wam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się