Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem.

 

Wrzucam na forum do wnikliwej oceny, co poprawić co wymienić (od razu piszę że całość z robiona z -ref).

Ogólnie już nie mogę patrzeć na tą scenę, na pewno jest wiele do poprawienia - chociażby materiał firanek który w tej scenie nie wypadł mi najlepiej (mimo że próbowałem, dzięki pionix).

Postaram się wrzucać updejty po poprawkach, choć już nie mogę patrzeć na tą scenę. A to za sprawą mojej renderstacji z kosmosu - Atlhlon + 1GB Ram przez co głupie test rendery lecą ~1h...

 

kuchnia1postprocopy.jpg

 

pokoj1postpro.jpg

 

Dzięki piękne dla hiroo, nvidii, jmtm00, oraz chłopakom z r.testowych :-).

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Marshall

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwszy rend:

Troche jakoś mi się gryzie materiał kranu.. Miejscami zaa jasno :) TExturka drewna hmm kiepska jakość? I ten piekarnik wbudowany (czy co to jest?) do poprawy.. Podłoga też jakaś taka... nic nie odbija ani nic :)

 

Drugi:

Zdecydowanie za jasno.. To samo z podłogą..

 

 

Sorry, że się czepiam ale mówie co jest zle na mój gust.. To co dobrze to po co gadać :D

 

pozdro ;)

P.S

Jak coś źle napisałem etc to wybaczcie ale ja średnio myśle o tej godzinie :)

Napisano

Wnętrza trochę poprzepalane. Zwróć uwagę na cień na teksturze zewnętrza. Słońce świeci w przeciwną stronę niż Twoje słońce które oświetla pokój. I chyba zbyt duży mapping drewna na wyspie w kuchni.

Pozdrawiam

Napisano

W tym drugim renderku można by color mapping poprawić. W sensie żeby przyciemnić...

Napisano

hej ...

1szy render mapowanie drewna bije po oczach

2gi render ... widok za oknem :/ , i dywan taki hmmm no jakis dziwny....

 

oby dwa troszke za bardzo przepalone jak na moj gust i AA siadło w niektorych miejscach ... to tak na moje laikowe oko ;)

 

Pozdro

i powodzenia w dalszej pracy ;)

Napisano

Brakuje mi tam piekarnika, okapu! No i to światło, jak przyjdzie noc to powodzenia w przygotowywaniu kolacji :) Ten wbudowany ekpres do kawy też jakiś taki niejaki, wejdź na stronę TECA, tam mają fajny do wbudowania :)

Cokoły popraw, przyjmij jedną wysokość na całą kuchąnię, przeważnie jest to 10cm i około 3cm głębokości.

 

:)

Napisano
  • Autor

Dzięki piękne wszystkim za komentarze i rady, postaram się w najbliższym czasie wrzucić updejty.

 

BiX - właśnie mam problem z teksturką na wyspie bo tekstura sama w sobie jest dość spora i dobrej jakości ale powalczę jeszcze z tym.

Ten piekarnik to ekspres do kawy ;-) .

 

troglodyta - hej, dzięki :). Co rozumiesz przez zbyt duży mapping bo ne rosume.

 

szysia - dzięki piękne za radę.

 

09121986 - j/w mapowanie w jakim sensie? Dywan dziwny w sensie do wymiany całość ?

Oraz muszę napisać że w w międzyczasie w ramach nauki modelowania męczę Twój wątek i staary muszę się jeszcze dużo od Ciebie nauczyć :).

 

aduko - dzięki za hint co do TECA. Nie rozumiem rady co do cokołów (przepraszam ale trochę wczorajszy dziś jestem ).

 

Pozdrawiam.

Napisano

Z mapowaniem to chodzi o to ze ta okleina z drewna ,ma za duze słoje a dodatkowo z ze slaba rozdzialka textury wyglada fatalnie i jeszcze jest na pierwyszm planie ... i te okienka z tylu ,a dywan nie wyglada jak dywan tylko jak jakis gumolit albo cos w tym stylu ....

kuchnia1postprocopy.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności