Napisano 13 Czerwiec 200915 l Czołem. Wrzucam na forum do wnikliwej oceny, co poprawić co wymienić (od razu piszę że całość z robiona z -ref). Ogólnie już nie mogę patrzeć na tą scenę, na pewno jest wiele do poprawienia - chociażby materiał firanek który w tej scenie nie wypadł mi najlepiej (mimo że próbowałem, dzięki pionix). Postaram się wrzucać updejty po poprawkach, choć już nie mogę patrzeć na tą scenę. A to za sprawą mojej renderstacji z kosmosu - Atlhlon + 1GB Ram przez co głupie test rendery lecą ~1h... Dzięki piękne dla hiroo, nvidii, jmtm00, oraz chłopakom z r.testowych :-). Pozdrawiam. Edytowane 13 Czerwiec 200915 l przez Marshall
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Pierwszy rend: Troche jakoś mi się gryzie materiał kranu.. Miejscami zaa jasno :) TExturka drewna hmm kiepska jakość? I ten piekarnik wbudowany (czy co to jest?) do poprawy.. Podłoga też jakaś taka... nic nie odbija ani nic :) Drugi: Zdecydowanie za jasno.. To samo z podłogą.. Sorry, że się czepiam ale mówie co jest zle na mój gust.. To co dobrze to po co gadać :D pozdro ;) P.S Jak coś źle napisałem etc to wybaczcie ale ja średnio myśle o tej godzinie :)
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Wnętrza trochę poprzepalane. Zwróć uwagę na cień na teksturze zewnętrza. Słońce świeci w przeciwną stronę niż Twoje słońce które oświetla pokój. I chyba zbyt duży mapping drewna na wyspie w kuchni. Pozdrawiam
Napisano 13 Czerwiec 200915 l W tym drugim renderku można by color mapping poprawić. W sensie żeby przyciemnić...
Napisano 13 Czerwiec 200915 l hej ... 1szy render mapowanie drewna bije po oczach 2gi render ... widok za oknem :/ , i dywan taki hmmm no jakis dziwny.... oby dwa troszke za bardzo przepalone jak na moj gust i AA siadło w niektorych miejscach ... to tak na moje laikowe oko ;) Pozdro i powodzenia w dalszej pracy ;)
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Brakuje mi tam piekarnika, okapu! No i to światło, jak przyjdzie noc to powodzenia w przygotowywaniu kolacji :) Ten wbudowany ekpres do kawy też jakiś taki niejaki, wejdź na stronę TECA, tam mają fajny do wbudowania :) Cokoły popraw, przyjmij jedną wysokość na całą kuchąnię, przeważnie jest to 10cm i około 3cm głębokości. :)
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Autor Dzięki piękne wszystkim za komentarze i rady, postaram się w najbliższym czasie wrzucić updejty. BiX - właśnie mam problem z teksturką na wyspie bo tekstura sama w sobie jest dość spora i dobrej jakości ale powalczę jeszcze z tym. Ten piekarnik to ekspres do kawy ;-) . troglodyta - hej, dzięki :). Co rozumiesz przez zbyt duży mapping bo ne rosume. szysia - dzięki piękne za radę. 09121986 - j/w mapowanie w jakim sensie? Dywan dziwny w sensie do wymiany całość ? Oraz muszę napisać że w w międzyczasie w ramach nauki modelowania męczę Twój wątek i staary muszę się jeszcze dużo od Ciebie nauczyć :). aduko - dzięki za hint co do TECA. Nie rozumiem rady co do cokołów (przepraszam ale trochę wczorajszy dziś jestem ). Pozdrawiam.
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Z mapowaniem to chodzi o to ze ta okleina z drewna ,ma za duze słoje a dodatkowo z ze slaba rozdzialka textury wyglada fatalnie i jeszcze jest na pierwyszm planie ... i te okienka z tylu ,a dywan nie wyglada jak dywan tylko jak jakis gumolit albo cos w tym stylu ....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto