vatras390 Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Witam, moj problem odnosi sie do renderowania eksplozji stworzonych w fumefx. Mianowicie chodzi o to iż, wszystko jest zrobione poprawnie (jezeli chodzi o konfiguracje fumefx), czyli dym mam koloru ciemnoszarego, lecz przy renderowaniu zawsze jest on bialy, niezaleznie od tego jaki bym ustawil w fume to zawsze bedzie bialy. I tutaj moja prosba do was, czy ktos by mogl mi powiedziec gdzie lezy przyczyna?
Ramsez Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 To co pokazuje previev z fume nie ma związku z rzeczywistością. Musisz dodać światła do sceny i zaznaczyć je w fume żeby ich używał.
vatras390 Napisano 15 Czerwiec 2009 Autor Napisano 15 Czerwiec 2009 Uzywam i uzywalem swiatlo omni i przypisuje je do fume, najgorsze jest to ze z poczatku bylo wszystko ok, pozwole sobie dodac link pod ktorym znajduje sie tutek http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/fumefx/fumefx01.asp. Za pierwszym razem robilem wszystko krok po kroku wedlug tego tutka i bylo ok, lecz kolejne podejscia rowniez krok po kroku zawsze mialy taki skutek iż wlasnie dym nie byl podanego przeze mnie koloru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się