Skocz do zawartości

vatras390

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

vatras390's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzieki Hynol:) Dziala, prosty sposob, myslalem ze trzeba kombinowac z ustawieniami tla i renderu, a tutaj calkiem inna droga;p
  2. A chociaz Ty probowales? Bo ja tak i powiem Ci ze nic takiego nie znalazlem, bo jest to zapewne rzecz błaha ale nikt oddzielnie jej opisywac nie bedzie, wiec musialbym przeszukiwac tony tutkow.
  3. Witam Od razu przepraszam ze zakladam nowy temat ale niestety nie uzyskalem odpowiedzi w ostatnio przeze mnie zalozonym, pewnie dlatego ze moj post byl edytowany i poprostu nie wyswietlilo tematu jako swiezego. Chciałbym się mianowicie zapytac w jaki sposob moge właczyć przezroczystośc tła dla kamery, chodzi o to bym mogł dany obiekt/animację wkleić do filmiku tak aby tło tego obiektu bylo przezroczyste. Z góry dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam:)
  4. Witam, mam pewien problem ze stworzeniem slonca. Kierowalem się tym tutkiem. http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.noirextreme.com/digital/Earth-Clouds2700.jpg&imgrefurl=http://www.noirextreme.com/earth&usg=___J8hjPZ0qVoY-mrsRb_roUzALY8=&h=1371&w=2743&sz=2744&hl=pl&start=4&sig2=pDGIdMA9uEvIZ1CjCcRrUQ&tbnid=f45hIkIlm_jGcM:&tbnh=75&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dcloud%2Bmap%26gbv%3D2%26hl%3Dpl%26sa%3DG&ei=55v-SsftL5uJ_AbB6cixCw Napotkałem problem w miejscu gdzie należy wykonać słońce, za zadne skarby nie mogę sprawić by żrodlo swiatła bylo widoczne, nie widać u mnie sloca poprostu. Usprawiedliwie się tym ze w 3ds maxie siedzę od niedawna i nie za bardzo sie jeszcze orientuję. Z gory thx za pomoc:)
  5. vatras390

    Model w filmie

    Moglbys mi powiedziec jak wylaczyc widzialnosc tla dla kamery? Nie bawilem sie w to jeszcze i nie moge znalezc odpowiedzialnej za to opcji;p
  6. Witam Nie wiem za bardzo gdzie ten temat wstawic, więc postanowilem napisac to tutaj. Mam takowy problem: Zrobilem animację obiektu w 3ds maxie i chcialbym go wstawic do filmu tj. pliku avi z tym ze niewiem jak to prawidlowo wykonac. Do tej pory robilem poprostu w tle plane sluzący za greenscreen i za pomocą adobe after effects oddzielalem obiekt od tla za pomocą keylight mogąc go wstawic do sceny, lecz efekty nie sa zbyt zadowalające szczegolnie w przypadku występowania dymu, ognia itp. Pewnie sa jakies proste metody, niestety moja wiedza na ten temat poki co jest na poziomie laika dlatego prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam.
  7. Uzywam i uzywalem swiatlo omni i przypisuje je do fume, najgorsze jest to ze z poczatku bylo wszystko ok, pozwole sobie dodac link pod ktorym znajduje sie tutek http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/fumefx/fumefx01.asp. Za pierwszym razem robilem wszystko krok po kroku wedlug tego tutka i bylo ok, lecz kolejne podejscia rowniez krok po kroku zawsze mialy taki skutek iż wlasnie dym nie byl podanego przeze mnie koloru.
  8. Witam, moj problem odnosi sie do renderowania eksplozji stworzonych w fumefx. Mianowicie chodzi o to iż, wszystko jest zrobione poprawnie (jezeli chodzi o konfiguracje fumefx), czyli dym mam koloru ciemnoszarego, lecz przy renderowaniu zawsze jest on bialy, niezaleznie od tego jaki bym ustawil w fume to zawsze bedzie bialy. I tutaj moja prosba do was, czy ktos by mogl mi powiedziec gdzie lezy przyczyna?
  9. Witam, moj problem odnosi sie do renderowania eksplozji stworzonych w fumefx, nie jest to bezposrednio zwiazane z tym pluginem (tylko z renderem) dlatego postanowilem ten temat zamiescic tutaj. Mianowicie chodzi o to iż, wszystko jest zrobione poprawnie (jezeli chodzi o konfiguracje fumefx), czyli dym mam koloru ciemnoszarego, lecz przy renderowaniu zawsze jest on bialy, niezaleznie od tego jaki bym ustawil w fume to zawsze bedzie bialy. I tutaj moja prosba do was, czy ktos by mogl mi powiedziec gdzie lezy przyczyna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności