Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, moj problem odnosi sie do renderowania eksplozji stworzonych w fumefx.

Mianowicie chodzi o to iż, wszystko jest zrobione poprawnie (jezeli chodzi o konfiguracje fumefx), czyli dym mam koloru ciemnoszarego, lecz przy renderowaniu zawsze jest on bialy, niezaleznie od tego jaki bym ustawil w fume to zawsze bedzie bialy. I tutaj moja prosba do was, czy ktos by mogl mi powiedziec gdzie lezy przyczyna?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Uzywam i uzywalem swiatlo omni i przypisuje je do fume, najgorsze jest to ze z poczatku bylo wszystko ok, pozwole sobie dodac link pod ktorym znajduje sie tutek http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/fumefx/fumefx01.asp.

Za pierwszym razem robilem wszystko krok po kroku wedlug tego tutka i bylo ok, lecz kolejne podejscia rowniez krok po kroku zawsze mialy taki skutek iż wlasnie dym nie byl podanego przeze mnie koloru.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności