darknaner Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 Pytanie. według teori 2d mapping w vraydisplacement nie obsługuje proceduralnych map które używają world/object coord. jak więc umieścić proceduralny noise w vraydispie żeby działał. nawiązuje do tego:http://www.evermotion.org/tutorials/show/7901/red-vertex-foliage-tutorial gość tu pokazuje że użył tak nosia. Jak to zrobił?
Gość Gosc Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 najprosciej jak mozna, uzyl Explicit map channel i ustawil odpowiedni size w parametrach noise'a, jezeli powierzchnia nie jest kwadratowa to wypada tez ruszyc tilling w opcjach mapowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się