Skocz do zawartości

vDisp 2d mapping + procedural


Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie. według teori 2d mapping w vraydisplacement nie obsługuje proceduralnych map które używają world/object coord.

jak więc umieścić proceduralny noise w vraydispie żeby działał.

nawiązuje do tego:http://www.evermotion.org/tutorials/show/7901/red-vertex-foliage-tutorial

gość tu pokazuje że użył tak nosia. Jak to zrobił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

najprosciej jak mozna, uzyl Explicit map channel i ustawil odpowiedni size w parametrach noise'a, jezeli powierzchnia nie jest kwadratowa to wypada tez ruszyc

tilling w opcjach mapowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności