Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

renderuję wysoki dom w 3ds (vray) i na górnych kondygnacjach w oknach odbijają mi się drzewa, które "rosną" kilka metrów poniżej (?) Widok kamery jest z ziemi (1,7 m.). To chyba nie jest normalne? Co z tym zrobić, żeby odbijało się niebo (bo tak będzie fizycznie poprawnie) a nie drzewa i ludzie stojący na ziemi. Pozdr.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 703
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

please, zaladuj jakis render bo tak to rozmawiamy o niczym

 

powodow moga byc setki: krzywe okna, kamera o malym rozwarciu (FOV)

 

najlepiej wrzuc rzuty z maxa pokazujace kamere i scene od boku, to najwiecej wyjasni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności