_Orion_ Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Witam, renderuję wysoki dom w 3ds (vray) i na górnych kondygnacjach w oknach odbijają mi się drzewa, które "rosną" kilka metrów poniżej (?) Widok kamery jest z ziemi (1,7 m.). To chyba nie jest normalne? Co z tym zrobić, żeby odbijało się niebo (bo tak będzie fizycznie poprawnie) a nie drzewa i ludzie stojący na ziemi. Pozdr.
Gość Gosc Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 please, zaladuj jakis render bo tak to rozmawiamy o niczym powodow moga byc setki: krzywe okna, kamera o malym rozwarciu (FOV) najlepiej wrzuc rzuty z maxa pokazujace kamere i scene od boku, to najwiecej wyjasni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się