_Orion_ Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Witam, renderuję wysoki dom w 3ds (vray) i na górnych kondygnacjach w oknach odbijają mi się drzewa, które "rosną" kilka metrów poniżej (?) Widok kamery jest z ziemi (1,7 m.). To chyba nie jest normalne? Co z tym zrobić, żeby odbijało się niebo (bo tak będzie fizycznie poprawnie) a nie drzewa i ludzie stojący na ziemi. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gosc Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 please, zaladuj jakis render bo tak to rozmawiamy o niczym powodow moga byc setki: krzywe okna, kamera o malym rozwarciu (FOV) najlepiej wrzuc rzuty z maxa pokazujace kamere i scene od boku, to najwiecej wyjasni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now