aniaalicja Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 Witam. Robię animację jęz. migowego w 3ds max 8.0 I mam następujący problem: nie mam zielonego pojęcia jak wykonać literę m, d, k i tym podobnych, tego typu żeby jak naturalniej wyszło. Używam kinematyki odwrotnej. Mam nadzieję że mi pomożecie. http://www.sluchowisko.net/jezyk-migowy/
asblaze Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 hhmmmm... przeglądnąłem ten filmik i obawiam się, że to złożony problem. 1. Do takich rzeczy w rzyciu nie uzyłbym kinematyki odwrotnej ... palce potrzebują jej tylko w wyjątkowych okolicznościach jak np. pisanie na klawiaturze :) 2. w literkach które wymieniłaś, i podobnych, jedynym problemem jest animacja, a tutaj możesz pomoc wyłącznie sama sobie - animując :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się