Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Robię animację jęz. migowego w 3ds max 8.0

I mam następujący problem: nie mam zielonego pojęcia jak wykonać literę m, d, k i tym podobnych, tego typu żeby jak naturalniej wyszło. Używam kinematyki odwrotnej.

Mam nadzieję że mi pomożecie.

 

http://www.sluchowisko.net/jezyk-migowy/

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 886
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hhmmmm... przeglądnąłem ten filmik i obawiam się, że to złożony problem.

 

1. Do takich rzeczy w rzyciu nie uzyłbym kinematyki odwrotnej ... palce potrzebują jej tylko w wyjątkowych okolicznościach jak np. pisanie na klawiaturze :)

 

2. w literkach które wymieniłaś, i podobnych, jedynym problemem jest animacja, a tutaj możesz pomoc wyłącznie sama sobie - animując :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności