Napisano 31 Marzec 200420 l Jak pech to pech. Raz już tego posta wysłałem i padł serwer... Wieć jak ktoś odpisał to cuż - niestety nie zdąrzyłem przeczytać... Ale do rzeczy. Niby nie chodzi o skrypty ale ten dział jest chyba najbliższy temu o co chcę spytać. Potrzebuję napisać plug-in dla Max 6 generujący geometrię. I potrzebuję prostego przykładu takiego plug-in\'a. Czy ktoś zna strony na których udostępniane są źródła takich plug-inów? Chodzi mi głównie o to jak się tworzy i obsługuje User Interface Max\'a z poziomu plug\'a... Z góry dziękuję.
Napisano 31 Marzec 200420 l Także help max\'a zawiera przykład tworzenia plugin\'a tworzącego geometrię. Otwórz plik help\'a o nazwie \"maxscript\" i znajdź temat: \"How To ... Create Scripted Geometry Plug-in\"
Napisano 31 Marzec 200420 l Autor Aleksander - zupełnie nie o max script mi chodzi, a o plug-in\'y. (Czyli kod w C skompilowany - np. coś jak DreamScape etc...). Dostępu do \"3dS Techniki..\" VGT - starym a błupi - tam oczywiście powinienem zobaczyć w pierwszej kolejności.
Napisano 31 Marzec 200420 l Najlepiej zajrzyj do przykladow ktore sa razem z maxsdk, sa tam zrodla czesci obiektow z maxa: teapot, geosphere itp.
Napisano 1 Kwiecień 200420 l Autor lechoo...chmmm. trzeba jeszcze mieć full version (czyli max 6 - 3cd) a ja ... tego. Oczywiście, że mam orginał!!! Czego się czepiacie ;-P. Ale siostrzeniec mi 2 ostatnie płyty połamał, a zapomniałem zrobić backup :-))
Napisano 1 Kwiecień 200420 l Nie trzeba, SDK jest na pierwszej plycie :) Tylko trzeba wybrac w czasie instalacji, bo nie instaluje sie domyslnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto