Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam zrobić mała animacje "zniknięcia" diamentu. Zniknięci ma być takie "kartunowe puuuf". Obiekt zamienia się w malające, aż w końcu zanikające kawałeczki. No i nie wiem jak to zrobić. Próbowałem PArray, zamieniając obiek na częsteczki, ale materiał FR-Glass którego używam do Caustików nie przeżywa tej operacji, i materiał już nie jest taki jaki chciałem. A dwa, to nie wiem jak zmiejszyć części z partiki.

Próbowałem też użyć Bomb z Geometric/Deformable, ale znowu pozostaje problem pomiejszenia części.

Macie może pomysł jak zrealizować takie coś?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 849
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o ile pamietam z Krolika Bugsa, to takie "puf" troche inaczej wygladalo,

obiekt znika w ulamku sekundy, jezeli zmienia swoj rozmiar, to na chwile puchnie, i troszke

po chwili sie pomniejsza, potem "puf" i juz go nie ma,

w jego miejscu pojawia sie albo chmura dymu, albo gwiazdki albo banki mydlane,

na pewno nigdy obiekt nie rozpada sie

 

i tak o ile pamietam realizuje sie "puf" w wielu kreskowkach nie tylko ze stajni Looney Tunes

 

wiec moze "spuchnij" ten diament na ulamek sekundy, potem pomniejsz, pozniej z klatki na klatke zmien visibility do 0-ra, i w tej samej klatce jakas chmurke na Partcile Cloud

Napisano

...też bym tak zrobił jak mówi tjviking bo mi takie kreskówkowe "puff" podobnie się kojarzy - obiekt sie nie rozpadał na kawałki - ale jeżeli już ma się rozpadać to nie powinno dziwić że materiał diamentu zabija kompa po takim rozbiciu skoro pojawia się np setka mniejszych kryształków i każdy generuje kaustyki ;)- możesz to rozwiązać wrzucając np materiał blend gdzie przejscie miedzy materialami kontrolujesz wartoscia mix i takie cos zanimowac by zmienilo material z kaustykami na cos mniej wymagajacego w momencie rozpadu - ale to tez cos za cos bo efekt zniknie z powierzchni na ktorych sie pojawial ;)

Napisano
  • Autor
...też bym tak zrobił jak mówi tjviking bo mi takie kreskówkowe "puff" podobnie się kojarzy

Trochę źle nazwałem efekt. Mi "puff" właśnie kojarzyłe się z tym co opisałem;)

A zabijany był materiał, nie komp. Materiał tracił swoje właściwości.

Kombinuje teraz z noisem w mapie prześroczystość, to chyba pozwoli mi osiągnąc zamierzony efekt... Rano na to wpadłem;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.