Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Udalo mi sie wyeksportowac model z autocada do 3dmaxa tak ze mozna wyizolowac konkretna grupe elementów.Wszystko jest ok poza tym ze przy nakladaniu konkretnego materialu na konkretny element(zaznaczam element izoluje element i nakladam materiał,wtedy caly robi sie jaskrawo zielony co tez mnie dziwi.ps.czemu tak jest???)) przy renderowaniu(vray 1.5) na powierzchni elementu pojawiaja sie czarne trojkaty,czyli czesc elementu jest na prawidlowej warstwie a czesc w czarne trojkaty...Jaka moze byc przyczyna?prosze o pomoc,dziekuje i pozdrawiam!!!

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

masz zdublowane sciany w tym samym miejscu,

ustaw w Vrayu secondary ray bias na wartosc wyzsza niz 0.0

Napisano

Czarne trójkąty to ewidentnie zdublowane polygony, można oczywiście ręcznie poczyścić (co jest słusznym rozwiązaniem), ale rozumie, że termin goni, więc obejście tak jak tjviking pisze jest dobrym pomysłem.

 

Natomiast nie bardzo rozumie tej części:

Wszystko jest ok poza tym ze przy nakladaniu konkretnego materialu na konkretny element(zaznaczam element izoluje element i nakladam materiał,wtedy caly robi sie jaskrawo zielony co tez mnie dziwi.ps.czemu tak jest???))

Tzn. mają tam być jakieś tekstury ? Jeśli tak, to ci mapowania brakuje albo masz zły tryb vieportu. Czy może sam materiał nie był zielony, a taki wyglądał na obiekcie ? Czy jak ?

Napisano

Mieliscie racje ze zdublowanymi polygonami...Zaczalem to usuwac i jest ok.Ustawilem ray bies na 0,5 i 1...i nic ciagle to samo,wiec chyba bedzie trzeba recznie to usuwac...Caly czas zastanawia mnie tylko czemu kiedy nakladam materiał na bryłe to robi sie ona w kolorze jaskrawo zielonym a nie w kolorze konkretnego materiału?

http://dl8.rapidshare.de/files/47709092/664519073/render1.jpg[/img]

http://dl6.rapidshare.de/files/47709100/664519193/render2.JPG[/img]

Gość Yanooshek
Napisano

Co do maxa specem nie jestem. Kiedyś pracowałem na Vizie Auto i np. jak kładziesz szybę na innej powierzchni to musisz utrzymać minimalny dystans bo Ci Vray na szybie trójkąty zacznie robić – nie czyść tylko odsuń (jeżeli to szkło jest) co do zielonego wyświetlania to miałem takiego trabola przy Vizie (R3-cheba) i najnowszych sterach od NV – wróciłem na stare i było git. Jeżeli jest tak jak mówię to spróbuj z RivaTunerem – jest opcja zrzucenia OpenGLa na niższą wersję ale nie zawsze w viewporcie to pomaga :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności