Edi Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Na stronce http://www.warpedspace.org/lightingT/part1.htm jest zamieszczony tutorial o oświetleniu. Mam tylko pytanie: jak można uzyskać takią miękką i łagodną poświatę wokół obiektów, jak na obrazkach z tej stronki? Używam 3ds 6 i mental raya, czasami Brazila. Dzięki.
Edi Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Napisano 2 Kwiecień 2004 Dzięki. Luminance blur wygląda ok, spróbujemy. Tylko co to jest SSS jeszcze zapytam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się