shergar Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Witam serdecznie, Powoli "domykamy" skład teamu. Na chwile obecną przydaliby się jeszcze: grafik 3d [enviro/architektura] i animator [bez konieczności tworzenia animacji]. Nazwa projektu: Black Ice Tales: Exodus. Gatunek: cRPG Rodzaj: 3D [PC/Konsole] Opis, FAQ, grafika [wszystkie informacje na stronie]: www.blackicetales.com Forum: www.bone-fracture.pl Zainteresowane osoby po wstępnej "weryfikacji" dostaną także do wglądu gdd, dostęp do ftp, możliwość wrzucenia własnego porta na nasz serw, prywatny mail do Angeliny J :D Poszukiwane osoby do teamu: 1. Grafik 3d: Architektura. Wymagania: tworzenie modeli zgodnie z konceptami/refkami, dostosowanie się do naszego "tajemniczego" sposobu modelowania. 2. Animator. Wymagania: zriggowania gotowych modeli, ew. dodanie loopów w odpowiednie miejsca [jeżeli to konieczne], podpięcie mocapów do zrrigowanych modeli [współpracujemy z firmą tworząca mocpay, także do gier]. Kontakt: shergar(at)wp(dot)pl, sher(at)bone-fracture(dot)pl, bądź gg: 974170 Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mile widziane porto, im więcej czasu tym lepiej, cierpliwości i dostęp do neta. W zamian oferujemy możliwość zrealizowania się w projekcie, który być może doczeka się nawet czegoś więcej niż tech-demo xD Pozdrawiam, Sher.
shergar Napisano 15 Lipiec 2009 Autor Napisano 15 Lipiec 2009 Witam ponownie, To co powyżej nadal aktualne ;) Dodatkowo poszukujemy też osoby, która zajęłaby się samymi teksturami [layoutami] tworzonymi pod konkretny styl architektoniczny. Serdecznie zapraszam do współpracy. Pozdrawiam, Sher.
shergar Napisano 16 Lipiec 2009 Autor Napisano 16 Lipiec 2009 Ekhm. Bo mi umknęło :) Grafik 2d, który chciałby się wyżyć twórczo przy konceptach, także bardzo by się przydał.
shergar Napisano 4 Sierpień 2009 Autor Napisano 4 Sierpień 2009 Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem ;) Pozostał jeszcze wakat dla animatora. Pracy nie ma z tym wiele, przede wszystkim trzeba podpiąć gotowe modele do mocapów. W sumie to cała "robota". Myślę, że 2-4h tygodniowo wkładu w projekt spokojnie wystarczy. Jeszcze raz serdecznie zapraszam do współpracy. Pozdrawiam, Sher.
shergar Napisano 29 Sierpień 2009 Autor Napisano 29 Sierpień 2009 Podbijam temat, żeby serdecznie podziękować za zainteresowanie, które przerosło moje oczekiwania :) Mamy już obsadzone wszystkie wakaty. Ale jeżeli znajdzie się ktoś chętny na odpowiednim* poziomie to na pewno task się też znajdzie. Pozdrawiam wszystkich grafoholików, Sher.
shergar Napisano 15 Wrzesień 2009 Autor Napisano 15 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam serdecznie po raz n-ty, Tym razem mam konkretne zapotrzebowanie. Szukamy animatora, do tego z umiejętnością pracy w Motion Builder (a przynajmniej z chęcią nauki w tym kierunku). Wiem, wiem, każdy ma "darmowy" soft w domciu i klepie sobie w nim mocapy :D Jeżeli ktoś byłby zainteresowany współpracą to serdecznie zapraszam. Współpracujemy z firmą tworzącą mocapy, ale brakuje właśnie kogoś z wiedzą + rigg postaci, etc (przede wszystkim szkoda odciągać grafików od 3d, dlatego przydałby się ktoś stricte od animacji). Na początek samo podpinanie mocapów pod organikę, z czasem większa zabawa w Motion Builder. Co do samego teamu, to robimy też mniejsze gierki, tutaj taki mały . Zdecydowaliśmy, że udostępnimy Buggy w necie za free. W tej chwili kończymy implementację multiplayer (synchronizacja, etc.), single działa w 100%. Mamy też w planach inne, mniejsze duperelki, ale na razie nie będę o tym zbytnio pisać. To tak, ogólnie, żeby nie było, że zerwaliśmy się z choinki i chcemy zrobić "wielkie demo do cRPG". Grafik 3d też by się przydał, ale to nie jest aż takie "urgent" - kolejna para rąk po prostu przyspieszy prace nad demo. Kontakt bez zmian: sher[at]bone-fracture[dot]pl shergar[at]wp[dot]pl gg: 974170 Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do współpracy :) Sher. Edytowane 16 Wrzesień 2009 przez shergar
shergar Napisano 30 Wrzesień 2009 Autor Napisano 30 Wrzesień 2009 Mam nadzieję, że to będzie moje ostatnie ogłoszenie w tym temacie :) Zamykamy rekrutację, mamy już pełny skład teamu a przy okazji zmniejszyliśmy jego liczebność. Dzięki za zainteresowanie bo sporo osób podesłało porto. Pozdrawiam, Sher.
shergar Napisano 12 Styczeń 2010 Autor Napisano 12 Styczeń 2010 (edytowane) Witam! Dość długo wytrwaliśmy bez kolejnego ogłoszenia :) Aktualnie przydałaby się osoba od 3d, głównie do pracy przy "puzlach" - modele budujemy z mniejszych kawałków, wg naszej tajemniczej i oryginalnej architektury :D Praca nie jest trudna, co prawda celujemy w next gena więc jest trochę zabawy, ale to tylko kwestia wprawy. Kontakt bez zmian: sher(at)bone-fracture(dot)pl albo gg: 974170, skype shergar007 Zapraszam każdego, kto chciałby pomóc przy tworzeniu projektu. Oczywiście własne pracki możecie wykorzystać też w porto, więc to także pogodzenie przyjemnego z pożytecznym. Pozdrawiam serdecznie, Sher. edit: Tutaj krótkie video do oblookania: http://www.grupamy.pl/index.php?str=2_5&ln=pl&video=gry0 Model już poprawiony, animki też skorygowane, za jakiś czas wypuścimy dłuższe filmidło z walką, która wygląda już jak należy. Edytowane 13 Styczeń 2010 przez shergar
shergar Napisano 26 Listopad 2010 Autor Napisano 26 Listopad 2010 (edytowane) Witam! Demko na ukończeniu, ale w tym samym czasie odpadło 2 grafików (jednego "zabrali" redzi :) ), a lead zajmuje się terenem, puzlami i ogólnie "pieści" lokację. Do zrobienia są proste modele: most kamienny, most linowy i zrujnowany akwedukt z puzzli. Gdyby ktoś miał czas i ochotę podłubać przy projekcie to serdecznie zapraszam :) Kontakt w poście wyżej. Pozdrawiam, Sher. edit: Już nie aktualne, dzięki wszystkim za zainteresowania :) Edytowane 27 Listopad 2010 przez shergar
shergar Napisano 3 Styczeń 2011 Autor Napisano 3 Styczeń 2011 To już chyba ostatnie ogłoszenie ;) Tym razem szukamy lvl designera do pomocy w składaniu lokacji w UDK. Proger kodzi, graficy kończą content, lead ułożył level, czas na detale. Niestety coraz trudniej mamy z czasem, więc potrzebujemy kogoś świeżego. To już finish więc pracy dużo nie będzie. Zapraszam serdecznie każdego zainteresowanego! Dane kontaktowe wyżej. Pozdrawiam, Sher.
Rekomendowane odpowiedzi