Napisano 6 Lipiec 200915 l Witam serdecznie, Powoli "domykamy" skład teamu. Na chwile obecną przydaliby się jeszcze: grafik 3d [enviro/architektura] i animator [bez konieczności tworzenia animacji]. Nazwa projektu: Black Ice Tales: Exodus. Gatunek: cRPG Rodzaj: 3D [PC/Konsole] Opis, FAQ, grafika [wszystkie informacje na stronie]: www.blackicetales.com Forum: www.bone-fracture.pl Zainteresowane osoby po wstępnej "weryfikacji" dostaną także do wglądu gdd, dostęp do ftp, możliwość wrzucenia własnego porta na nasz serw, prywatny mail do Angeliny J :D Poszukiwane osoby do teamu: 1. Grafik 3d: Architektura. Wymagania: tworzenie modeli zgodnie z konceptami/refkami, dostosowanie się do naszego "tajemniczego" sposobu modelowania. 2. Animator. Wymagania: zriggowania gotowych modeli, ew. dodanie loopów w odpowiednie miejsca [jeżeli to konieczne], podpięcie mocapów do zrrigowanych modeli [współpracujemy z firmą tworząca mocpay, także do gier]. Kontakt: shergar(at)wp(dot)pl, sher(at)bone-fracture(dot)pl, bądź gg: 974170 Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mile widziane porto, im więcej czasu tym lepiej, cierpliwości i dostęp do neta. W zamian oferujemy możliwość zrealizowania się w projekcie, który być może doczeka się nawet czegoś więcej niż tech-demo xD Pozdrawiam, Sher.
Napisano 15 Lipiec 200915 l Autor Witam ponownie, To co powyżej nadal aktualne ;) Dodatkowo poszukujemy też osoby, która zajęłaby się samymi teksturami [layoutami] tworzonymi pod konkretny styl architektoniczny. Serdecznie zapraszam do współpracy. Pozdrawiam, Sher.
Napisano 16 Lipiec 200915 l Autor Ekhm. Bo mi umknęło :) Grafik 2d, który chciałby się wyżyć twórczo przy konceptach, także bardzo by się przydał.
Napisano 4 Sierpień 200915 l Autor Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem ;) Pozostał jeszcze wakat dla animatora. Pracy nie ma z tym wiele, przede wszystkim trzeba podpiąć gotowe modele do mocapów. W sumie to cała "robota". Myślę, że 2-4h tygodniowo wkładu w projekt spokojnie wystarczy. Jeszcze raz serdecznie zapraszam do współpracy. Pozdrawiam, Sher.
Napisano 29 Sierpień 200915 l Autor Podbijam temat, żeby serdecznie podziękować za zainteresowanie, które przerosło moje oczekiwania :) Mamy już obsadzone wszystkie wakaty. Ale jeżeli znajdzie się ktoś chętny na odpowiednim* poziomie to na pewno task się też znajdzie. Pozdrawiam wszystkich grafoholików, Sher.
Napisano 15 Wrzesień 200915 l Autor Witam serdecznie po raz n-ty, Tym razem mam konkretne zapotrzebowanie. Szukamy animatora, do tego z umiejętnością pracy w Motion Builder (a przynajmniej z chęcią nauki w tym kierunku). Wiem, wiem, każdy ma "darmowy" soft w domciu i klepie sobie w nim mocapy :D Jeżeli ktoś byłby zainteresowany współpracą to serdecznie zapraszam. Współpracujemy z firmą tworzącą mocapy, ale brakuje właśnie kogoś z wiedzą + rigg postaci, etc (przede wszystkim szkoda odciągać grafików od 3d, dlatego przydałby się ktoś stricte od animacji). Na początek samo podpinanie mocapów pod organikę, z czasem większa zabawa w Motion Builder. Co do samego teamu, to robimy też mniejsze gierki, tutaj taki mały . Zdecydowaliśmy, że udostępnimy Buggy w necie za free. W tej chwili kończymy implementację multiplayer (synchronizacja, etc.), single działa w 100%. Mamy też w planach inne, mniejsze duperelki, ale na razie nie będę o tym zbytnio pisać. To tak, ogólnie, żeby nie było, że zerwaliśmy się z choinki i chcemy zrobić "wielkie demo do cRPG". Grafik 3d też by się przydał, ale to nie jest aż takie "urgent" - kolejna para rąk po prostu przyspieszy prace nad demo. Kontakt bez zmian: sher[at]bone-fracture[dot]pl shergar[at]wp[dot]pl gg: 974170 Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do współpracy :) Sher. Edytowane 16 Wrzesień 200915 l przez shergar
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Autor Mam nadzieję, że to będzie moje ostatnie ogłoszenie w tym temacie :) Zamykamy rekrutację, mamy już pełny skład teamu a przy okazji zmniejszyliśmy jego liczebność. Dzięki za zainteresowanie bo sporo osób podesłało porto. Pozdrawiam, Sher.
Napisano 12 Styczeń 201015 l Autor Witam! Dość długo wytrwaliśmy bez kolejnego ogłoszenia :) Aktualnie przydałaby się osoba od 3d, głównie do pracy przy "puzlach" - modele budujemy z mniejszych kawałków, wg naszej tajemniczej i oryginalnej architektury :D Praca nie jest trudna, co prawda celujemy w next gena więc jest trochę zabawy, ale to tylko kwestia wprawy. Kontakt bez zmian: sher(at)bone-fracture(dot)pl albo gg: 974170, skype shergar007 Zapraszam każdego, kto chciałby pomóc przy tworzeniu projektu. Oczywiście własne pracki możecie wykorzystać też w porto, więc to także pogodzenie przyjemnego z pożytecznym. Pozdrawiam serdecznie, Sher. edit: Tutaj krótkie video do oblookania: http://www.grupamy.pl/index.php?str=2_5&ln=pl&video=gry0 Model już poprawiony, animki też skorygowane, za jakiś czas wypuścimy dłuższe filmidło z walką, która wygląda już jak należy. Edytowane 13 Styczeń 201015 l przez shergar
Napisano 26 Listopad 201014 l Autor Witam! Demko na ukończeniu, ale w tym samym czasie odpadło 2 grafików (jednego "zabrali" redzi :) ), a lead zajmuje się terenem, puzlami i ogólnie "pieści" lokację. Do zrobienia są proste modele: most kamienny, most linowy i zrujnowany akwedukt z puzzli. Gdyby ktoś miał czas i ochotę podłubać przy projekcie to serdecznie zapraszam :) Kontakt w poście wyżej. Pozdrawiam, Sher. edit: Już nie aktualne, dzięki wszystkim za zainteresowania :) Edytowane 27 Listopad 201014 l przez shergar
Napisano 3 Styczeń 201114 l Autor To już chyba ostatnie ogłoszenie ;) Tym razem szukamy lvl designera do pomocy w składaniu lokacji w UDK. Proger kodzi, graficy kończą content, lead ułożył level, czas na detale. Niestety coraz trudniej mamy z czasem, więc potrzebujemy kogoś świeżego. To już finish więc pracy dużo nie będzie. Zapraszam serdecznie każdego zainteresowanego! Dane kontaktowe wyżej. Pozdrawiam, Sher.