Skocz do zawartości

[Współpraca]Black Ice Tales [grafik 3d/animator]


shergar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Powoli "domykamy" skład teamu. Na chwile obecną przydaliby się jeszcze: grafik 3d [enviro/architektura] i animator [bez konieczności tworzenia animacji].

 

Nazwa projektu: Black Ice Tales: Exodus.

 

Gatunek: cRPG

 

Rodzaj: 3D [PC/Konsole]

 

Opis, FAQ, grafika [wszystkie informacje na stronie]:

www.blackicetales.com

 

Forum:

www.bone-fracture.pl

 

Zainteresowane osoby po wstępnej "weryfikacji" dostaną także do wglądu gdd, dostęp do ftp, możliwość wrzucenia własnego porta na nasz serw, prywatny mail do Angeliny J :D

 

Poszukiwane osoby do teamu:

 

1. Grafik 3d: Architektura.

Wymagania: tworzenie modeli zgodnie z konceptami/refkami, dostosowanie się do naszego "tajemniczego" sposobu modelowania.

 

2. Animator.

Wymagania: zriggowania gotowych modeli, ew. dodanie loopów w odpowiednie miejsca [jeżeli to konieczne], podpięcie mocapów do zrrigowanych modeli [współpracujemy z firmą tworząca mocpay, także do gier].

 

Kontakt: shergar(at)wp(dot)pl, sher(at)bone-fracture(dot)pl, bądź gg: 974170

 

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mile widziane porto, im więcej czasu tym lepiej, cierpliwości i dostęp do neta. W zamian oferujemy możliwość zrealizowania się w projekcie, który być może doczeka się nawet czegoś więcej niż tech-demo xD

 

Pozdrawiam,

 

Sher.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam ponownie,

 

To co powyżej nadal aktualne ;)

Dodatkowo poszukujemy też osoby, która zajęłaby się samymi teksturami [layoutami] tworzonymi pod konkretny styl architektoniczny.

 

Serdecznie zapraszam do współpracy.

 

Pozdrawiam,

Sher.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem ;) Pozostał jeszcze wakat dla animatora.

 

Pracy nie ma z tym wiele, przede wszystkim trzeba podpiąć gotowe modele do mocapów. W sumie to cała "robota". Myślę, że 2-4h tygodniowo wkładu w projekt spokojnie wystarczy.

 

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do współpracy.

 

Pozdrawiam,

Sher.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat, żeby serdecznie podziękować za zainteresowanie, które przerosło moje oczekiwania :) Mamy już obsadzone wszystkie wakaty. Ale jeżeli znajdzie się ktoś chętny na odpowiednim* poziomie to na pewno task się też znajdzie.

 

Pozdrawiam wszystkich grafoholików,

Sher.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie po raz n-ty,

 

Tym razem mam konkretne zapotrzebowanie. Szukamy animatora, do tego z umiejętnością pracy w Motion Builder (a przynajmniej z chęcią nauki w tym kierunku). Wiem, wiem, każdy ma "darmowy" soft w domciu i klepie sobie w nim mocapy :D

 

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany współpracą to serdecznie zapraszam. Współpracujemy z firmą tworzącą mocapy, ale brakuje właśnie kogoś z wiedzą + rigg postaci, etc (przede wszystkim szkoda odciągać grafików od 3d, dlatego przydałby się ktoś stricte od animacji). Na początek samo podpinanie mocapów pod organikę, z czasem większa zabawa w Motion Builder.

 

Co do samego teamu, to robimy też mniejsze gierki, tutaj taki mały

.

 

Zdecydowaliśmy, że udostępnimy Buggy w necie za free. W tej chwili kończymy implementację multiplayer (synchronizacja, etc.), single działa w 100%. Mamy też w planach inne, mniejsze duperelki, ale na razie nie będę o tym zbytnio pisać. To tak, ogólnie, żeby nie było, że zerwaliśmy się z choinki i chcemy zrobić "wielkie demo do cRPG".

 

Grafik 3d też by się przydał, ale to nie jest aż takie "urgent" - kolejna para rąk po prostu przyspieszy prace nad demo.

 

Kontakt bez zmian:

sher[at]bone-fracture[dot]pl

shergar[at]wp[dot]pl

gg: 974170

 

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do współpracy :)

Sher.

Edytowane przez shergar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że to będzie moje ostatnie ogłoszenie w tym temacie :)

 

Zamykamy rekrutację, mamy już pełny skład teamu a przy okazji zmniejszyliśmy jego liczebność. Dzięki za zainteresowanie bo sporo osób podesłało porto.

 

Pozdrawiam,

Sher.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Dość długo wytrwaliśmy bez kolejnego ogłoszenia :) Aktualnie przydałaby się osoba od 3d, głównie do pracy przy "puzlach" - modele budujemy z mniejszych kawałków, wg naszej tajemniczej i oryginalnej architektury :D Praca nie jest trudna, co prawda celujemy w next gena więc jest trochę zabawy, ale to tylko kwestia wprawy.

 

Kontakt bez zmian: sher(at)bone-fracture(dot)pl albo gg: 974170, skype shergar007

 

Zapraszam każdego, kto chciałby pomóc przy tworzeniu projektu. Oczywiście własne pracki możecie wykorzystać też w porto, więc to także pogodzenie przyjemnego z pożytecznym.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Sher.

 

edit:

 

Tutaj krótkie video do oblookania:

http://www.grupamy.pl/index.php?str=2_5&ln=pl&video=gry0

 

Model już poprawiony, animki też skorygowane, za jakiś czas wypuścimy dłuższe filmidło z walką, która wygląda już jak należy.

Edytowane przez shergar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Demko na ukończeniu, ale w tym samym czasie odpadło 2 grafików (jednego "zabrali" redzi :) ), a lead zajmuje się terenem, puzlami i ogólnie "pieści" lokację.

 

Do zrobienia są proste modele: most kamienny, most linowy i zrujnowany akwedukt z puzzli.

 

Gdyby ktoś miał czas i ochotę podłubać przy projekcie to serdecznie zapraszam :)

 

Kontakt w poście wyżej.

 

Pozdrawiam,

Sher.

 

edit:

Już nie aktualne, dzięki wszystkim za zainteresowania :)

Edytowane przez shergar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już chyba ostatnie ogłoszenie ;)

 

Tym razem szukamy lvl designera do pomocy w składaniu lokacji w UDK. Proger kodzi, graficy kończą content, lead ułożył level, czas na detale. Niestety coraz trudniej mamy z czasem, więc potrzebujemy kogoś świeżego. To już finish więc pracy dużo nie będzie.

 

Zapraszam serdecznie każdego zainteresowanego! Dane kontaktowe wyżej.

 

Pozdrawiam,

Sher.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności