miras Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 Hej potrzebuje pomocy w przygotowaniu prostego rigu auta. Posiłkuje się tutorialem 3dquakers, ale nie idzie mi zbyt dobrze, w xsi zaczynam a czas leci i na gwałt jest mi to potrzebne. Niestety juz na początku coś mi się nie zgadza, podpięcia kół pod boxa nie działają zbyt dobrze, może to kwestia skali ( samochód ma pare metrów długości, nie wiem czy fizyka w xsi zalezna jest w jakis sposób od tego, niby nie ale kto wie). O coś takiego jak 3dquakers by mi chodziło, nic bardziej skomplikowanego. Rig miałby byc podczepiany po kilka modeli o takich samych parametrach (długość, rozstaw kół, itd/itd) + przyczepka i reagować dynamicznie na podłoże (passive rigid). To oferta współpracy z wynagrodzeniem a nie szukanie jelenia. 1
miras Napisano 25 Lipiec 2009 Autor Napisano 25 Lipiec 2009 No, nie przeskoczę tego chyba, dynamika w xsi mnie rozwala, mógłby ktoś zerknąć na tą scenę proszę i zobaczyć, co jest nie tak, samochód ma jechać a nie skakać :) Wykonując ten tutorial dokładnie według wskazówek i tak mam pewien problem z Motorem w Rigid Body. Wartości podawane w tutku są zbyt słabe by poruszyć autem, muszę wpisać większe, nie wiem czy to może mieć związek.
miras Napisano 29 Lipiec 2009 Autor Napisano 29 Lipiec 2009 Dobra, dla wszystkich początkujących, najistotniejszy chyba parametr: Static friction i Elasticity zarówno jeśli chodzi o ziemie jak i koła - znalezienie odpowiedniej wartości i kombinacji tych dwóch jest kluczem do sukcesu, dzięki dla Czarka Kwaśnego z XSIBase
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się