Napisano 8 Lipiec 200915 l Hej potrzebuje pomocy w przygotowaniu prostego rigu auta. Posiłkuje się tutorialem 3dquakers, ale nie idzie mi zbyt dobrze, w xsi zaczynam a czas leci i na gwałt jest mi to potrzebne. Niestety juz na początku coś mi się nie zgadza, podpięcia kół pod boxa nie działają zbyt dobrze, może to kwestia skali ( samochód ma pare metrów długości, nie wiem czy fizyka w xsi zalezna jest w jakis sposób od tego, niby nie ale kto wie). O coś takiego jak 3dquakers by mi chodziło, nic bardziej skomplikowanego. Rig miałby byc podczepiany po kilka modeli o takich samych parametrach (długość, rozstaw kół, itd/itd) + przyczepka i reagować dynamicznie na podłoże (passive rigid). To oferta współpracy z wynagrodzeniem a nie szukanie jelenia.
Napisano 25 Lipiec 200915 l Autor No, nie przeskoczę tego chyba, dynamika w xsi mnie rozwala, mógłby ktoś zerknąć na tą scenę proszę i zobaczyć, co jest nie tak, samochód ma jechać a nie skakać :) Wykonując ten tutorial dokładnie według wskazówek i tak mam pewien problem z Motorem w Rigid Body. Wartości podawane w tutku są zbyt słabe by poruszyć autem, muszę wpisać większe, nie wiem czy to może mieć związek.
Napisano 29 Lipiec 200915 l Autor Dobra, dla wszystkich początkujących, najistotniejszy chyba parametr: Static friction i Elasticity zarówno jeśli chodzi o ziemie jak i koła - znalezienie odpowiedniej wartości i kombinacji tych dwóch jest kluczem do sukcesu, dzięki dla Czarka Kwaśnego z XSIBase
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto