Napisano 1 Kwiecień 200421 l heyaah ludziska mam problema;) tutaj sa rzuty dachu majego domu ale cos mi nie wychodzi . dach sklada sie z dwoch czesci a kazda czasc to splajn + extrude + edit mesh powidzcie co robie zle albo jak to inaczej zrobic?? Gora Przod lewa prawa Dla pewnosci powiem ze dach sklada sie z: - boxa widac na dole - i dwoch splajn + extrude + edit mesh(te niebieskie Aha i jeszcze jedno dach ma tak wzglodac ale cos tam jest z rogiem z tylu jedynie chcialbym jeszcze wydluzyc troche prawy bok do przodu
Napisano 1 Kwiecień 200421 l spline to raczej do \"falistych\" powierzchni polecam. A dach to tak z 12 trójkątów (bez spodu) + dachówki (to raczej tekstura z bumpe\'m). Ale rzeby spline do prostych elementów - mnie się to kiepskim pomysłem wydaje....
Napisano 1 Kwiecień 200421 l Z podstawowych prymitywów( prymitywy to : box,sphere, cone etc. max ma tego trochę). Takie kańciaste rzeczy się splin\'em nie robi i tyle. Pamiętaj, że masz do dyspozycji jeszcze operacje boolowskie. A i czy extrude/bevel to koniecznie do splain\'a urzywać musisz (zwykła linia nie wystarczy ?). Narusuj trujkąt, wyciądnij i utnij (boolowską operacją) na skos i masz pół dachu gotowe... Teraz spadam, morze ktoś ci dokładnie opisze a jak nie to ja ci w poniedziałek napiszę...
Napisano 1 Kwiecień 200421 l Autor mam taki domeq (jeszcze nie koniec) moj domeq i mam problema:( jak oteksturowac np domek ale zeby nazewnatrz byla inna textura a wewnatrz inna. chyba ze sie nie da to nic I JESCZE JEDNO MOZE KTOS WIE DLACZEGO TEM OBRAZEK JEST TAKI ROZMAZANY?? ROZDZIELCZOSC 800X600
Napisano 1 Kwiecień 200421 l Autor aha chcialem zrobic ten dach tak jak opisal Aleksander ale nie umie znalezc opcji Segment:(( mam 3dsmax6) a zamiast weld target ta tam jest target weld
Napisano 2 Kwiecień 200421 l Autor Gora Przod lewa prawa dalej nie umie zrobic tych krawedzi:(( moglby ktos wytlumaczyc to tak dokladnie alebo dac jakies scriny z 3ds\'a??? jak to sie robi?? help:(
Napisano 2 Kwiecień 200421 l Autor oki oki oki hehhee whazzzuuuup udalo mi sie:) thx for all users this forum:)
Napisano 14 Maj 200420 l A najlepiej zrobić Editable Spline krawędzie dachu, vertexy tej konstrukcji zamienić na Corner, segmętację lini na 0, później pokryć dach Surface i skonwertować to na Editable Poly lub Mesh Ten domek (low poly) robiłem w ten sposób http://lht.w.interia.pl/Domek.jpg W czym renderowałeś swój domek? Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto