Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

heyaah ludziska mam problema;)

 

tutaj sa rzuty dachu majego domu ale cos mi nie wychodzi .

 

dach sklada sie z dwoch czesci

a kazda czasc to splajn + extrude + edit mesh powidzcie co robie zle albo jak to inaczej zrobic??

Gora

gora.jpg

Przod

przod.jpg

lewa

lewa.jpg

prawa

prawa.jpg

 

Dla pewnosci powiem ze dach sklada sie z:

- boxa widac na dole

- i dwoch splajn + extrude + edit mesh(te niebieskie

 

Aha i jeszcze jedno dach ma tak wzglodac ale cos tam jest z rogiem z tylu

 

jedynie chcialbym jeszcze wydluzyc troche prawy bok do przodu

 

 

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spline to raczej do \"falistych\" powierzchni polecam. A dach to tak z 12 trójkątów (bez spodu) + dachówki (to raczej tekstura z bumpe\'m). Ale rzeby spline do prostych elementów - mnie się to kiepskim pomysłem wydaje....

Napisano

Z podstawowych prymitywów( prymitywy to : box,sphere, cone etc. max ma tego trochę). Takie kańciaste rzeczy się splin\'em nie robi i tyle. Pamiętaj, że masz do dyspozycji jeszcze operacje boolowskie. A i czy extrude/bevel to koniecznie do splain\'a urzywać musisz (zwykła linia nie wystarczy ?). Narusuj trujkąt, wyciądnij i utnij (boolowską operacją) na skos i masz pół dachu gotowe... Teraz spadam, morze ktoś ci dokładnie opisze a jak nie to ja ci w poniedziałek napiszę...

Napisano
  • Autor

mam taki domeq (jeszcze nie koniec)

moj domeq

domeq3640.jpg

 

i mam problema:(

 

jak oteksturowac np domek ale zeby nazewnatrz byla inna textura a wewnatrz inna. chyba ze sie nie da to nic

 

I JESCZE JEDNO MOZE KTOS WIE DLACZEGO TEM OBRAZEK JEST TAKI ROZMAZANY?? ROZDZIELCZOSC 800X600

 

 

Napisano
  • Autor

aha chcialem zrobic ten dach tak jak opisal Aleksander ale nie umie znalezc opcji Segment:(( mam 3dsmax6)

a zamiast weld target ta tam jest target weld

Napisano
  • Autor

Gora

gora.jpg

Przod

przod.jpg

lewa

lewa.jpg

prawa

prawa.jpg

 

dalej nie umie zrobic tych krawedzi:((

moglby ktos wytlumaczyc to tak dokladnie alebo dac jakies scriny z 3ds\'a??? jak to sie robi??

 

help:(

Napisano

A najlepiej zrobić Editable Spline krawędzie dachu, vertexy tej konstrukcji zamienić na Corner, segmętację lini na 0, później pokryć dach Surface i skonwertować to na Editable Poly lub Mesh

Ten domek (low poly) robiłem w ten sposób

http://lht.w.interia.pl/Domek.jpg

 

W czym renderowałeś swój domek?

 

Pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności