macko1414 Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 Witam. Na początku mówię że proszę się nie dziwić że moje modele rolnicze bo w końcu modeluje je do takiej gry :) Wczoraj zacząłem modelować w nowym programie 3d studio max. Kolega mi troszkę pomógł przez GG jak coś nie wiedziałem. Oto mój pierwszy model. Została mi jeszcze tekstura ale nie wiem czy sobie z nią poradzę. I jak ?
cucsoniuss Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 otwór na hak chyba za duży. Ścianki przyczepy ciut za grube, koła trochę za duże. Trochę dużo detali jak na model do gry, ale jak na pierwszy model to gitara:)
psdmag Napisano 11 Lipiec 2009 Napisano 11 Lipiec 2009 pierwszy dzień w 3d's max i już model do gry? jutro chrom engine 5 a pojutrze doom4? to co będzie za tydzień? Robisz z blueprintu?
macko1414 Napisano 11 Lipiec 2009 Autor Napisano 11 Lipiec 2009 psdmag modele do gry robię już jakiś czas. Tyle tylko że wcześniej robiłem w AC3D co do blueprint to nie, poprostu zerkam na fotkę z reala i modeluję
Gość szysia565 Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Fajnie to wygląda... Jak robiłeś opony? (te wypustki) Ps. Miniaturkę dodaj
macko1414 Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Napisano 12 Lipiec 2009 Całe koła były robione z cylindrów. Bieżnik z boxów :]
macko1414 Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Napisano 12 Lipiec 2009 psdmag 25 tysięcy... Jeszcze niewiem czy wsadzę ją do gry bo większości osób gra mogła by zacinać :|
tob01 Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 25k na tak przyczepkę to duzo za dużo, koła potraktowałbym tekstura i sporo poly by ubyło napewno
macko1414 Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Napisano 12 Lipiec 2009 Kolega zrobił w ac3d podobną, miała ponad 30 tys poly Hm, ktoś mi mówił kiedyś o jakiejś opcji w 3ds która zaokrągla czy coś krawędzie, aby nie były takie ostre, może mi ktoś powiedzieć co to za opcja ? bo nie bardzo wiem, i czy ona poly dodaje ?
macko1414 Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Napisano 12 Lipiec 2009 Kolega zrobił w ac3d podobną, miała ponad 30 tys poly Hm, ktoś mi mówił kiedyś o jakiejś opcji w 3ds która zaokrągla czy coś krawędzie, aby nie były takie ostre, może mi ktoś powiedzieć co to za opcja ? bo nie bardzo wiem, i czy ona poly dodaje ? EDIT: Sorki jakiś błąd wyskoczył i dało dwa rady posta :/
psdmag Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 jak na model do gry to to się nie nadaje, 500 może 1k max( na to co popełniłes), ale 25? to można przelozyc na 25 innych modeli i to jak gra bedzie chodzic przy 100 na scenie zrobionych z 25 a 1k.
macko1414 Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Napisano 12 Lipiec 2009 Do tej gry większość osób robi szczegółowo, bo walnąć kilka boxów z teksturą to brzydko wygląda :D A wiesz coś o tej opcji co wspomniałem wyżej ?
WilL Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Zapewne chodzi ci o chamfer :P cucsoniuss ts się nienadaje do modeli przygotowanych pod gre :)
cucsoniuss Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Dodaje ale mniej. Sprawia że z jednej krawędzi stają się dwie. Najlepiej sam sobie to wypróbuj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się