Mr. J Napisano 12 Lipiec 2009 Share Napisano 12 Lipiec 2009 Witam, mam taką oto zagwozdkę. Powiedzmy, że stworzyłem obiekt, który składa się z kilku zatachowanych brył. Z mapowaniem ich oraz unwrappingiem sobie poradziłem, ale gdy próbuję dołączyć do całości nową rzecz (Attach), która czasem jest niezbędna, a o której wcześniej zwyczajnie się zapomniało, to całe moje wcześniejsze mapowanie się rozsypuje. Zatem pytam, czy jest jakaś możliwośc zabezpieczenia modelu, a konkretniej jego mapowania? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 12 Lipiec 2009 Share Napisano 12 Lipiec 2009 Jeśli pozostawiasz stos modyfikatorów to najlepiej dodać kolejny "Edit Poly" i w nim dołączyć obiekt. Dołączając go wcześniej (przed Unwrap UVW) zmienia się numeracja polygonów (a raczej zaznaczenie konkretnych), na której później operuje mapowanie. Więc albo usuwasz stos modyfikatorów konwertując obiekt do "Editable Poly" albo dodajesz nowy modyfikator "Edit Poly". Hydsz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr. J Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 12 Lipiec 2009 (edytowane) Faktycznie działa! Dziękuję Ci bardzo! Łap serduszko. EDIT Napotkałem inny problem. Mam z kolei nieco inny obiekt do zmapowania. Przypisałem poszczególne selection IDs do jego części, w Unwrap uvw daję Flatten mapping i gdy po tej operacji odznaczę polygony w oknie edycji UVW to większość z nich znika :/ co jest grane? EDIT2 Już nieważne. Okazało się że gizmo w modyfikatorze UVW Map nie łapało wszystkiego co trzeba :) Edytowane 12 Lipiec 2009 przez Mr. J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się