Napisano 12 Lipiec 200915 l Witam, mam taką oto zagwozdkę. Powiedzmy, że stworzyłem obiekt, który składa się z kilku zatachowanych brył. Z mapowaniem ich oraz unwrappingiem sobie poradziłem, ale gdy próbuję dołączyć do całości nową rzecz (Attach), która czasem jest niezbędna, a o której wcześniej zwyczajnie się zapomniało, to całe moje wcześniejsze mapowanie się rozsypuje. Zatem pytam, czy jest jakaś możliwośc zabezpieczenia modelu, a konkretniej jego mapowania? Pozdrawiam
Napisano 12 Lipiec 200915 l Jeśli pozostawiasz stos modyfikatorów to najlepiej dodać kolejny "Edit Poly" i w nim dołączyć obiekt. Dołączając go wcześniej (przed Unwrap UVW) zmienia się numeracja polygonów (a raczej zaznaczenie konkretnych), na której później operuje mapowanie. Więc albo usuwasz stos modyfikatorów konwertując obiekt do "Editable Poly" albo dodajesz nowy modyfikator "Edit Poly". Hydsz.
Napisano 12 Lipiec 200915 l Autor Faktycznie działa! Dziękuję Ci bardzo! Łap serduszko. EDIT Napotkałem inny problem. Mam z kolei nieco inny obiekt do zmapowania. Przypisałem poszczególne selection IDs do jego części, w Unwrap uvw daję Flatten mapping i gdy po tej operacji odznaczę polygony w oknie edycji UVW to większość z nich znika :/ co jest grane? EDIT2 Już nieważne. Okazało się że gizmo w modyfikatorze UVW Map nie łapało wszystkiego co trzeba :) Edytowane 12 Lipiec 200915 l przez Mr. J
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto