Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taką oto zagwozdkę. Powiedzmy, że stworzyłem obiekt, który składa się z kilku zatachowanych brył. Z mapowaniem ich oraz unwrappingiem sobie poradziłem, ale gdy próbuję dołączyć do całości nową rzecz (Attach), która czasem jest niezbędna, a o której wcześniej zwyczajnie się zapomniało, to całe moje wcześniejsze mapowanie się rozsypuje.

Zatem pytam, czy jest jakaś możliwośc zabezpieczenia modelu, a konkretniej jego mapowania?

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 806
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli pozostawiasz stos modyfikatorów to najlepiej dodać kolejny "Edit Poly" i w nim dołączyć obiekt. Dołączając go wcześniej (przed Unwrap UVW) zmienia się numeracja polygonów (a raczej zaznaczenie konkretnych), na której później operuje mapowanie. Więc albo usuwasz stos modyfikatorów konwertując obiekt do "Editable Poly" albo dodajesz nowy modyfikator "Edit Poly". Hydsz.

Napisano
  • Autor

Faktycznie działa! Dziękuję Ci bardzo! Łap serduszko.

 

EDIT

 

Napotkałem inny problem. Mam z kolei nieco inny obiekt do zmapowania. Przypisałem poszczególne selection IDs do jego części, w Unwrap uvw daję Flatten mapping i gdy po tej operacji odznaczę polygony w oknie edycji UVW to większość z nich znika :/ co jest grane?

 

EDIT2

 

Już nieważne. Okazało się że gizmo w modyfikatorze UVW Map nie łapało wszystkiego co trzeba :)

Edytowane przez Mr. J

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności