Markus King Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 Witam! Mam problem z animowaniem postaci za pomocą importowanego szkieletu, którego nie można modyfikować, ponieważ jest to import z gry i tylko na nim mogę kombinować. Stosowałem już modyfikator skin, ale nie umiem za bardzo ustalić wag verteksów, więc efekty marne, physique trochę mnie nie zadowala, bo na przykład jak obracam kością, do której ma być podpięty łeb to przy obrocie w bok część żuchwy zostaje i ryj się ciągnie. Czy można jakoś przypisać tak na fest verteksy do wybranej kości? A może macie jakieś swoje sposoby? Czytałem kilka postów o podobnym problemie, ale nie mogę sobie poradzić, więc proszę o pomoc i pozdrawiam!
kredka Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Żuchwa ci sie ciągnie, pewnie dlatego ze inna kość wpływa na nią, zaznacz sobie wszystkie wagi oprucz glowy - envelope i patrzysz co wplywa na kosc glowy. Wieszchołki przypinasz Physique - Vertex,zaznaczasz wieszchołki, assign to link i klikasz na obiekcie kosc - envelope - takie czerwone linie do ktorej maja byc przypiete wieszcholki. Ja tez mam zawsze problemy z ciagnaca sie rzuchwa ale to dlatego ze zawsze jakas kosc, ktora ma duzy obszar wplywow np. kosc kregoslupa, wplywa na glowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się