Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heja,

mam problem, na ktory nie moge zalezc odp na forum. Przejrzalem okolo 6 stron gdzie w tytule byly prob lemy z tesktura ,ale jedyne co znalazlem to 20 tematow o tym aby uzyc UVW map. Tutaj akurat nic to nie daje.

 

Sprawa wyglada tak. Narysowalem sobie linia sciezke, ktorej nastepnie dalem extrude i uvw. Jednak mimo tego,ze w viewporcie wszystko wyglada ok to podczas renderowania pokazuja sie cienie w miejsach gdzie domyslnie max tnie sobie siatke. Pomyslalem , ze moze jak sam j troche potne to cos to zmieni , ale efekt jest tylko gorszy. Zna ktos rozwiazanie tego problemu?

 

tekstura.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No niestety jest to znany problem przy modelowaniu terenu. Line+extrude byłoby szybkim rozwiązaniem, ale jeśli vertexy mają różne Z to właśnie coś takiego się dzieje. Jedyne rozwiązanie to modelowanie z plane lub boxa niestety.

Napisano

Znalazlem przyczyne mojego porblemu. Jesli materil ktory nakladam ma wlaczony disp. to dzieja sie takie dziwne rzeczy. po wylaczeniu wszystko jest ok.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności