Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zastanawiam się jaką opcję zastosować żeby stworzyć obiekty z wzorami np: bieżnik opony, rzeźba owinięta np na kuli, grawerowany wzór na skale, wazie itp.

 

Próbowałem conformu, ale coś nie wychodzi (w końcu już nie wiem do czego służy :( ) można budować np rzeźbe bezpośrednio na obiekcie ale to nie to, szukałem w necie, Shape merge jest za prosty - tylko spliney. Please help. :(

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Robisz jeden wzorek, kopiujesz go arrayem wzdluz, laczysz ze soba i nastepnie zawijasz bendem. Opone cala mozna w ten sposob zrobic.

Napisano
  • Autor

Dzięki, spradzę to sobie. Jednak nigdzie nie mogę znaleźć do czego służy conform? A z tego co się zorientowałem to właśnie do takich podobnych rzeczy.

Napisano
  • Autor

Jezu STARY dzieeeeki!!!! Naprawde nie musiałeś dawać !!! Naprawde dzieki bardzo, z taką funkcją mogę wiele :):)

Napisano

jest też coś takiego jak subdivision displacement o czym nie każdy wie... nidy normalny displace, czyli przesunięcie wierzchołków w oparciu o bitmapę.. jest jedno ale... subdiv. potrafi dopasować zaczęszczenie siatki do bitmapy... no to chyba więcej nie muszę pisać...

zrobienie ornamentów bogato zdobionych czy orzełka na mocecie w mega zbliżeniu to pikuś... i jeszcze jedno ale... siatka miejscami może naprawdę się zagęścić i czasami trzeba troche wyczyscić model po takim zabiegu.. pozro.

Modyfikator Disp Mesh* (world) z materiałem z przypisaną mapą do kanału displace...

Napisano
  • Autor

Rany!! Naprawde dzieki bardzo, skonczcie juz bo mi sie zaraz glupio zrobi :):)

 

Ale jeśli macie takie dobre chęci, za co wielce dziękuję, możecie zerknąć na gorszy problem którego NIKT na forum ani nawet na świecie chyba nie rozwiązał Blight vs ShagHair problem :( http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10191

 

dzieki pozdrówka !!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności