Napisano 2 Kwiecień 200421 l Zastanawiam się jaką opcję zastosować żeby stworzyć obiekty z wzorami np: bieżnik opony, rzeźba owinięta np na kuli, grawerowany wzór na skale, wazie itp. Próbowałem conformu, ale coś nie wychodzi (w końcu już nie wiem do czego służy :( ) można budować np rzeźbe bezpośrednio na obiekcie ale to nie to, szukałem w necie, Shape merge jest za prosty - tylko spliney. Please help. :(
Napisano 3 Kwiecień 200421 l Robisz jeden wzorek, kopiujesz go arrayem wzdluz, laczysz ze soba i nastepnie zawijasz bendem. Opone cala mozna w ten sposob zrobic.
Napisano 4 Kwiecień 200421 l Autor Dzięki, spradzę to sobie. Jednak nigdzie nie mogę znaleźć do czego służy conform? A z tego co się zorientowałem to właśnie do takich podobnych rzeczy.
Napisano 5 Kwiecień 200421 l Autor Jezu STARY dzieeeeki!!!! Naprawde nie musiałeś dawać !!! Naprawde dzieki bardzo, z taką funkcją mogę wiele :):)
Napisano 5 Kwiecień 200421 l Nie zebym o tym nie widzial, jasne ze wiedzialem, tylko mi sie zapomnialo eheh
Napisano 5 Kwiecień 200421 l jest też coś takiego jak subdivision displacement o czym nie każdy wie... nidy normalny displace, czyli przesunięcie wierzchołków w oparciu o bitmapę.. jest jedno ale... subdiv. potrafi dopasować zaczęszczenie siatki do bitmapy... no to chyba więcej nie muszę pisać... zrobienie ornamentów bogato zdobionych czy orzełka na mocecie w mega zbliżeniu to pikuś... i jeszcze jedno ale... siatka miejscami może naprawdę się zagęścić i czasami trzeba troche wyczyscić model po takim zabiegu.. pozro. Modyfikator Disp Mesh* (world) z materiałem z przypisaną mapą do kanału displace...
Napisano 7 Kwiecień 200421 l Autor Rany!! Naprawde dzieki bardzo, skonczcie juz bo mi sie zaraz glupio zrobi :):) Ale jeśli macie takie dobre chęci, za co wielce dziękuję, możecie zerknąć na gorszy problem którego NIKT na forum ani nawet na świecie chyba nie rozwiązał Blight vs ShagHair problem :( http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10191 dzieki pozdrówka !!