Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam problem, ktorego nie moge przeskoczyc. Otoz bawie sie ostatnio vray furem aby uzyskac wysoka trawe. Zaladowalem mape Nois do Length map aby zroznicowac wysokosc. Wszystko szlo w miare dopoki pracowalem na VIZ 2008. Po powrocie do domu usiadlem na max 2009 design i jakims cudem vrayfur zachowuje sie tak jakby w ogole nie widzial noisa. Tzn ladujac noisa cala trawa zmniejsza sie do tej samej wysokosci. Nic nic daje roznicowanie wielkosci nois. Mysle ze najlepiej opisuja to rendery. Ktos ma jakis pomysl? tworzylem juz scene od poczatku. Roznicowalem noisa od 1 do 10000 i zadnej roznicy.

 

 

Viz 08

62198696.jpg

Max 09 design 32bit i 64bit .taki sam efekt

68355094.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

W sumie tak tez mozna, ale wtedy dolozylbym jeszcze liczenie disp, wiec raczej staralbym sie tego uniknac :). Jakos udalo mi sie w koncu uzyc tego noisa chociaz zachowywal sie kompletnie inaczej niz w Viz. Zmienilem glownie Noise Threshold High i Low. Wyszlo cos takiego.

trawag.jpg

 

Mysle ze calkiem przyjemna :).

 

Pzdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności