Napisano 22 Lipiec 200915 l Witam, mam problem, ktorego nie moge przeskoczyc. Otoz bawie sie ostatnio vray furem aby uzyskac wysoka trawe. Zaladowalem mape Nois do Length map aby zroznicowac wysokosc. Wszystko szlo w miare dopoki pracowalem na VIZ 2008. Po powrocie do domu usiadlem na max 2009 design i jakims cudem vrayfur zachowuje sie tak jakby w ogole nie widzial noisa. Tzn ladujac noisa cala trawa zmniejsza sie do tej samej wysokosci. Nic nic daje roznicowanie wielkosci nois. Mysle ze najlepiej opisuja to rendery. Ktos ma jakis pomysl? tworzylem juz scene od poczatku. Roznicowalem noisa od 1 do 10000 i zadnej roznicy. Viz 08 Max 09 design 32bit i 64bit .taki sam efekt
Napisano 27 Lipiec 200915 l Może zróżnicuj teren displacem z noise'm? Jak nie z lewej go, to z prawej.:)
Napisano 28 Lipiec 200915 l Autor W sumie tak tez mozna, ale wtedy dolozylbym jeszcze liczenie disp, wiec raczej staralbym sie tego uniknac :). Jakos udalo mi sie w koncu uzyc tego noisa chociaz zachowywal sie kompletnie inaczej niz w Viz. Zmienilem glownie Noise Threshold High i Low. Wyszlo cos takiego. Mysle ze calkiem przyjemna :). Pzdr