Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od niedawna zabrałem się za naukę teksturowania i w związku z czym mam dwa pytania, które nie pozwalają mi spać po nocach:

1. (z pewnością głupie) Po co w ogóle używa się mapowania? Aby łatwiej było malować tekstury na rozłożonych siatkach obiektu czy aby odpowiednio rozłożyć teksture na obiekcie?

2. Czy jest jakaś różnica co do wielkości siatki przed zastosowaniem UV Snapshot (w Maya), wielkość tych siatek wpłynie później na odpowiednie ułożenie tekstury na obiekcie?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności