magdzik Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Od niedawna zabrałem się za naukę teksturowania i w związku z czym mam dwa pytania, które nie pozwalają mi spać po nocach: 1. (z pewnością głupie) Po co w ogóle używa się mapowania? Aby łatwiej było malować tekstury na rozłożonych siatkach obiektu czy aby odpowiednio rozłożyć teksture na obiekcie? 2. Czy jest jakaś różnica co do wielkości siatki przed zastosowaniem UV Snapshot (w Maya), wielkość tych siatek wpłynie później na odpowiednie ułożenie tekstury na obiekcie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się