slide Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 Mam pewien problem. Dopiero uczę się 3DMaxa i pomału robię sobie swój prosty projekcik. Czytam tutki, przeglądam forum, ale nie znalazłem swojego problemu. Chciałem stworzyć pewien detal, mam pomysł jak to zrobić ale jest to czaso i pracochłonne (na tzw chłopski rozum) Czy jest jakaś inna lepsza na to metoda. Poniżej rysunek przedstawiający o co mi chodzi. Chcę walec dookoła jego boku pokryć tymi piramidkami. Dobrze jakby jeszcze ktoś wspomniał jak nieco zaokrąglić/ przytępić wierzchołki tych piramidek.
Bacry Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 daj ilość podziałów cylindra na tyle ile chcesz piramidek convert to poly. zaznacz poligony na których chcesz mieć piramidki i daj bevel z opcją by polygon. dobierz parametry high i amount . Potem z ctr kilknij na vertex żeby były zaznaczone te od nowych poligonów, wróc do poligonów skasuj je i potem zweldój vertexy (weld). Albo zrób piramidki i rozmieść je za pomocą array. Powodzenia. p.s. poczytaj trochę o edit poly albo box modelingu.
plasti Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 dokladnie, tylko nietrzeba ich kasowac, tych wybranych vertexow, mozna od razu weldowac...
slide Napisano 29 Lipiec 2009 Autor Napisano 29 Lipiec 2009 Dzieki za odpowiedzi. Udało się osiągnąć zamierzony efekt. Na początku trochę się motałem, nie wychodziło bo nie dałem ilości podziału cylindra na 3 (3 rzędy piramidek). Całkiem proste.
Rekomendowane odpowiedzi