Skocz do zawartości

[3DSMax] Jak wymodelować detal?


slide

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem. Dopiero uczę się 3DMaxa i pomału robię sobie swój prosty projekcik. Czytam tutki, przeglądam forum, ale nie znalazłem swojego problemu.

Chciałem stworzyć pewien detal, mam pomysł jak to zrobić ale jest to czaso i pracochłonne (na tzw chłopski rozum) Czy jest jakaś inna lepsza na to metoda.

Poniżej rysunek przedstawiający o co mi chodzi. Chcę walec dookoła jego boku pokryć tymi piramidkami. Dobrze jakby jeszcze ktoś wspomniał jak nieco zaokrąglić/ przytępić wierzchołki tych piramidek.

 

14d9a07c.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

daj ilość podziałów cylindra na tyle ile chcesz piramidek convert to poly. zaznacz poligony na których chcesz mieć piramidki i daj bevel z opcją by polygon. dobierz parametry high i amount . Potem z ctr kilknij na vertex żeby były zaznaczone te od nowych poligonów, wróc do poligonów skasuj je i potem zweldój vertexy (weld).

Albo zrób piramidki i rozmieść je za pomocą array.

Powodzenia.

p.s. poczytaj trochę o edit poly albo box modelingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi. Udało się osiągnąć zamierzony efekt. Na początku trochę się motałem, nie wychodziło bo nie dałem ilości podziału cylindra na 3 (3 rzędy piramidek). Całkiem proste.

 

switch.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności