Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pewien problem. Dopiero uczę się 3DMaxa i pomału robię sobie swój prosty projekcik. Czytam tutki, przeglądam forum, ale nie znalazłem swojego problemu.

Chciałem stworzyć pewien detal, mam pomysł jak to zrobić ale jest to czaso i pracochłonne (na tzw chłopski rozum) Czy jest jakaś inna lepsza na to metoda.

Poniżej rysunek przedstawiający o co mi chodzi. Chcę walec dookoła jego boku pokryć tymi piramidkami. Dobrze jakby jeszcze ktoś wspomniał jak nieco zaokrąglić/ przytępić wierzchołki tych piramidek.

 

14d9a07c.png

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj ilość podziałów cylindra na tyle ile chcesz piramidek convert to poly. zaznacz poligony na których chcesz mieć piramidki i daj bevel z opcją by polygon. dobierz parametry high i amount . Potem z ctr kilknij na vertex żeby były zaznaczone te od nowych poligonów, wróc do poligonów skasuj je i potem zweldój vertexy (weld).

Albo zrób piramidki i rozmieść je za pomocą array.

Powodzenia.

p.s. poczytaj trochę o edit poly albo box modelingu.

Napisano

dokladnie, tylko nietrzeba ich kasowac, tych wybranych vertexow, mozna od razu weldowac...

Napisano
  • Autor

Dzieki za odpowiedzi. Udało się osiągnąć zamierzony efekt. Na początku trochę się motałem, nie wychodziło bo nie dałem ilości podziału cylindra na 3 (3 rzędy piramidek). Całkiem proste.

 

switch.th.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności