Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Dawno temu "bawilem" sie 3dsmax, poniewaz robie remont lazienki postanowilem zamodelowac sobie ja w 3dsmax. Nic specjalnego, nie aspiruje do tego by to wygladalo super profesjonalnie - nie zajmuje sie grafika 3d na codzien. Chodzi raczej o sprawdzenie mozliwosci ukladu galzury itp.

 

Wykonalem plytki w oparciu o tiles, z real world size + bump, efekt choc nienaturalny jest dla mnie zadowalajacy. Mam problem jednak z zamodelowaniem niestandardowego ukladu plytek, tj. co pare plytek jedna wrzucic dekoracyjna. Czy da sie to zrobic w oparciu o material tiles? Czy musze modelowac plytki osobno. Material tiles daje mi szybka mozliwosc zmiany wielkosci plytek i sprawdzenia innego zestawu.

 

Zalaczam aktualny wyglad renderu, powtarzam, nie zajmuje sie 3dsmax, robie tylko dla siebie wizualizacje dlatego prosze nie oceniac pod wzgledem wygladu. Chociaz uwagi na temat materialow i oswietlenia jak je polepszyc mile widziane poniewaz aktualnie biegam troche po omacku :)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja radzę wymodelować jedną płytkę, zmapować, oteksturować a potem powielić narzędziem array. Płytki niestendardowe robisz, nadając im indywidualnie inny materiał.

I błagam, trochę znajomości polskiego: nie mówi się zamodelować, tylko wymodelować lub poprostu zrobić model. Słowo "modelować" traktuje się tak samo jak słowo budować. Zabudowanie czegoś to co innego niż wybudowanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności