kjubas Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 I kolejne pytanie zwiazane z tym samym budynkiem. Czy moze mi ktos powiedziec dlaczego dachówka na dachu głównym jest wypukła tak jak powinna byc? a dachówka na małych daszkach jest prawie płaska? jest to ten sam materiał przecież.
Reanimator Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 heh, strzelam, ze to bump, a bump to wizualna "sciema". Nie dorobi wypuklosci, gdy patrzysz z boku, to tylko gra swiatel.
Temporal Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 A to jest displacment czy bump? jesli bump to raczej normalne bo nie tworzy on geometri a jedynie zludzenie oparte o cieniowanie dlatego efekt pod roznymi kontami itp moze byc niezaciekawy (widac tutaj na tym dachu ze efekt jest rozny na roznych plaszczyznach odniesienia). Mozna pobawic sie doswietlajac np z boku jakims dodatkowym swiatlem moze tez dac nowemu swiatlu tylko affect specular i wplynac na polyski przez co dachowki beda wygladac lepiej. Oczywiscie mirekbini moze miec racje i mapowanie mozesz miec zryte takze w tych miejscach. Podaj wiecej infa Edit: oj Ty reanimatorze szybki jestes :P
kjubas Napisano 28 Lipiec 2009 Autor Napisano 28 Lipiec 2009 To jest displacement, wiec powinno sie chyba podobnie wyciagac do gory?
Temporal Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 napewno disp? pokaz moze jakies screeny z ustawieniami to sie cos wymysli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się