Napisano 28 Lipiec 200915 l I kolejne pytanie zwiazane z tym samym budynkiem. Czy moze mi ktos powiedziec dlaczego dachówka na dachu głównym jest wypukła tak jak powinna byc? a dachówka na małych daszkach jest prawie płaska? jest to ten sam materiał przecież.
Napisano 28 Lipiec 200915 l heh, strzelam, ze to bump, a bump to wizualna "sciema". Nie dorobi wypuklosci, gdy patrzysz z boku, to tylko gra swiatel.
Napisano 28 Lipiec 200915 l A to jest displacment czy bump? jesli bump to raczej normalne bo nie tworzy on geometri a jedynie zludzenie oparte o cieniowanie dlatego efekt pod roznymi kontami itp moze byc niezaciekawy (widac tutaj na tym dachu ze efekt jest rozny na roznych plaszczyznach odniesienia). Mozna pobawic sie doswietlajac np z boku jakims dodatkowym swiatlem moze tez dac nowemu swiatlu tylko affect specular i wplynac na polyski przez co dachowki beda wygladac lepiej. Oczywiscie mirekbini moze miec racje i mapowanie mozesz miec zryte takze w tych miejscach. Podaj wiecej infa Edit: oj Ty reanimatorze szybki jestes :P
Napisano 28 Lipiec 200915 l Autor To jest displacement, wiec powinno sie chyba podobnie wyciagac do gory?
Napisano 29 Lipiec 200915 l napewno disp? pokaz moze jakies screeny z ustawieniami to sie cos wymysli
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto