adek Napisano 30 Lipiec 2009 Napisano 30 Lipiec 2009 Ostatnio nie rozpisywałem się zbytnio jakie nowości czekają nas w 2.5 z prostej przyczyny, jest tego za dużo xD, ale opisze największe zmiany i nowe funkcje :) * 1. Nowy znacznie ulepszony Bump mapping (poprawki dotyczą również displacement mappingu i warp mappingu) * 2. Automatyczny Color Menagement * 3. Zniesiony został limit 16 kanałów tekstur dla materiału, do 32767 tekstur * 4. Nowy dodatkowy (i znacznie lepszy) algorytm dla IK o nazwie iTaSC * 5. Nowe filtry dla tekstur * 6. Nowe render API + 7. Możliwość wyboru silnika renderującego na głównej górnej belce + 8. Wstępna, dzięki temu, integracja z silnikiem POV-Ray! (POV-Ray jest tylko przykładem dzięki, nowemu API i pythonowemu interfejsowi scrypturalnemu możliwa jest łatwa integracja z innymi silnikami, a dzięki menu wyboru silnika w panelach będą widoczne tylko przyciski obsługiwane przez silnik lub do niego przypisane, mówiąc prościej bezszwowa integracja) * 8. Pythonowa konsola została umieszczona w wyborze typu okna, co daje pełną integracje z interfejsem + 9. Wstępna obsługa macro! * 10. Keymap editor! (jest już wstępny edytor ale nowe skróty można również przypisać z menu pod prawym przyciskiem myszki) * 11. Nowe ulepszone Boidsy (v2) dla particli! + 12. Ulepszony, z nowymi funkcjami cache system dla particli + 13. Ulepszone kluczowane particle * 14. Możliwość wyboru pomiędzy rotacją Euler a Quaternion dla kości (zdaje mi się że wcześniej tego nie było) * 15. Ulepszone działanie (flow) sculpt toolsów (wyjątkiem jest nowy cley brush na razie niezbyt działa) * 16. Wiele, wiele bardzo miłych usprawnień interfejsu. * 17. Nowości o których nie pamiętam lub nie wiem :D *** Wielu powinien ucieszyć fakt że prace na BMesh prą do przodu, za jakiś czas gałąź BMesh będzie gotowa do testowania, jak mówi programista pracujący nad projektem. *** Nowe funkcje można przetestować ściągając kod programu lub użyć gotowych buildów, dostępnych pod linkiem źródłowym. Więcej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się