Jump to content

Featured Replies

Posted

Ostatnio nie rozpisywałem się zbytnio jakie nowości czekają nas w 2.5 z prostej przyczyny, jest tego za dużo xD, ale opisze największe zmiany i nowe funkcje :) * 1. Nowy znacznie ulepszony Bump mapping (poprawki dotyczą również displacement mappingu i warp mappingu) * 2. Automatyczny Color Menagement * 3. Zniesiony został limit 16 kanałów tekstur dla materiału, do 32767 tekstur * 4. Nowy dodatkowy (i znacznie lepszy) algorytm dla IK o nazwie iTaSC * 5. Nowe filtry dla tekstur * 6. Nowe render API + 7. Możliwość wyboru silnika renderującego na głównej górnej belce + 8. Wstępna, dzięki temu, integracja z silnikiem POV-Ray! (POV-Ray jest tylko przykładem dzięki, nowemu API i pythonowemu interfejsowi scrypturalnemu możliwa jest łatwa integracja z innymi silnikami, a dzięki menu wyboru silnika w panelach będą widoczne tylko przyciski obsługiwane przez silnik lub do niego przypisane, mówiąc prościej bezszwowa integracja) * 8. Pythonowa konsola została umieszczona w wyborze typu okna, co daje pełną integracje z interfejsem + 9. Wstępna obsługa macro! * 10. Keymap editor! (jest już wstępny edytor ale nowe skróty można również przypisać z menu pod prawym przyciskiem myszki) * 11. Nowe ulepszone Boidsy (v2) dla particli! + 12. Ulepszony, z nowymi funkcjami cache system dla particli + 13. Ulepszone kluczowane particle * 14. Możliwość wyboru pomiędzy rotacją Euler a Quaternion dla kości (zdaje mi się że wcześniej tego nie było) * 15. Ulepszone działanie (flow) sculpt toolsów (wyjątkiem jest nowy cley brush na razie niezbyt działa) * 16. Wiele, wiele bardzo miłych usprawnień interfejsu. * 17. Nowości o których nie pamiętam lub nie wiem :D *** Wielu powinien ucieszyć fakt że prace na BMesh prą do przodu, za jakiś czas gałąź BMesh będzie gotowa do testowania, jak mówi programista pracujący nad projektem. *** Nowe funkcje można przetestować ściągając kod programu lub użyć gotowych buildów, dostępnych pod linkiem źródłowym.9q1mKcMx4T4

 

Więcej...

  • Views 657
  • Created
  • Last Reply

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy