Jump to content

Modifiers - jak zaznaczyć wszystkie obiekty mające na sobie ten sam modyfikator?

Featured Replies

Posted

Witam Was po długiej nieobecności..

 

Po raz kolejny natrafiam na nurtujący problem... Wyobraźcie sobie, że zaznaczam jakąś grupę obiektów - np. ściany w budynku. I nakładam na niego UVW Mapping. Potem odznaczam te obiekty i chcę nałożyć na nie np. VRayDisplacement.. No, ale zaznaczenie przepadło i nie wiem, które obiekty dokładnie były zaznaczone... A muszę zaznaczyć wszystkie, które mają już ż zdefiniowane dane mapowanie..

 

Czy jest możliwość czegoś w stylu "Select by material" ale z modyfikatorami?!

 

A może jest jakaś opcja, która umożliwia skasowanie wszystkich modyfikatorów z grupy obiektów?

  • Replies 4
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W maxie na górze po prawej stronie masz taką pustą listę wyboru.

Zaznacz parę obiektów, i wpisz tam nazwę.

Od tej pory - wybierasz ją z listy i masz zaznaczoną tą selekcję,

 

Zamotałem z zaimkami, ale sie połapiesz

  • Author

Hmm. no właśnie obczajam tą opcję, ale nie powiedzmy, że o niej nie pomyślałem i teraz mam w scenie obiekty, które mają niepotrzebne modyfikatory, które chcę zmienić, albo usunąć.

 

Scena ma dużo obiektów i nie możliwe jest zaznaczenie ich ręcznie..

Zależy jakie modyfikatory.

Jak mapowania, to bez bólu możesz convert to poly. Ich działanie pozostanie, ale z listy znikną, będziesz mógł nadać drugi, który usunie stary.

Gorzej, jeśli to modyfikatory zmieniające geometrię, wtedy sprawa się komplikuje

 

Nie mam tu maxa, ale ciekawe czy w opcji "select by name" (czy jakoś tak) nie ma opcji zaznaczenia po modyfikatorze...

Albo innej opcji "select by modifier"

 

Edit:

Wpadaj dziś na zlot max3d.pl "Pod Mosteczek"

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=61012

wlacz sobie schematic view... bedziesz mogl je zobaczyc obok siebie w drzewku

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy