Napisano 6 Sierpień 200915 l Witam Was po długiej nieobecności.. Po raz kolejny natrafiam na nurtujący problem... Wyobraźcie sobie, że zaznaczam jakąś grupę obiektów - np. ściany w budynku. I nakładam na niego UVW Mapping. Potem odznaczam te obiekty i chcę nałożyć na nie np. VRayDisplacement.. No, ale zaznaczenie przepadło i nie wiem, które obiekty dokładnie były zaznaczone... A muszę zaznaczyć wszystkie, które mają już ż zdefiniowane dane mapowanie.. Czy jest możliwość czegoś w stylu "Select by material" ale z modyfikatorami?! A może jest jakaś opcja, która umożliwia skasowanie wszystkich modyfikatorów z grupy obiektów?
Napisano 6 Sierpień 200915 l W maxie na górze po prawej stronie masz taką pustą listę wyboru. Zaznacz parę obiektów, i wpisz tam nazwę. Od tej pory - wybierasz ją z listy i masz zaznaczoną tą selekcję, Zamotałem z zaimkami, ale sie połapiesz
Napisano 6 Sierpień 200915 l Autor Hmm. no właśnie obczajam tą opcję, ale nie powiedzmy, że o niej nie pomyślałem i teraz mam w scenie obiekty, które mają niepotrzebne modyfikatory, które chcę zmienić, albo usunąć. Scena ma dużo obiektów i nie możliwe jest zaznaczenie ich ręcznie..
Napisano 7 Sierpień 200915 l Zależy jakie modyfikatory. Jak mapowania, to bez bólu możesz convert to poly. Ich działanie pozostanie, ale z listy znikną, będziesz mógł nadać drugi, który usunie stary. Gorzej, jeśli to modyfikatory zmieniające geometrię, wtedy sprawa się komplikuje Nie mam tu maxa, ale ciekawe czy w opcji "select by name" (czy jakoś tak) nie ma opcji zaznaczenia po modyfikatorze... Albo innej opcji "select by modifier" Edit: Wpadaj dziś na zlot max3d.pl "Pod Mosteczek" http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=61012
Napisano 7 Sierpień 200915 l wlacz sobie schematic view... bedziesz mogl je zobaczyc obok siebie w drzewku
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto