Napisano 6 Sierpień 200915 l Witam! Pomoze mi ktos i powie mi jak uniknac tych czarnych syfow na trawie? Wczesniej tego nie bylo, nie wiem moze cos przypadkiem zmienilem. Z gory dzieki. Pozdrawiam
Napisano 12 Sierpień 200915 l Czy material trawy ma zaladowana teksture do displacment i nalozony jest na plejna albo cos innego o grubosci praktycznie 0 ?
Napisano 13 Sierpień 200915 l Autor jest vray'owy displacement 2D ale na box'ie. tak jak mowilem wczesniej tego nie mialem. myslalem ze jest tam moze jakas opcyjka ktora moze przypadkiem wcisnalem ale kombinuje i ciagle jest to samo
Napisano 13 Sierpień 200915 l Jesli dobrze mi sie wydaje to ostatnio mialem podobny problem. Zobacz czy przy wylaczeniu disp dalej masz smugi. Jesli nie to daj temu boxowi modyfikator subdivide. Ja ustawilem size na 30cm , ale nie wiemc zy potrzebne jest az tak gesto. W kazdym razie u mnie rozwiazalo to problem bo tez robily mi sie jakies dziwne linie. Pozdrawiam
Napisano 14 Sierpień 200915 l Autor Juz sobie poradzilem bo znalazlem poprzedni plik gdzie bylo wszystko ok, ale chetnie sprawdze ten modyfikator. mozesz mi wytlumaczyc od czego on jest? dzieki bardzo za pomoc. pozdrawiam
Napisano 14 Sierpień 200915 l Dzieli siatke na mniejsze kawalki. Z tego co pamietam to na trojkaty. Z tego co zauwazylem to czasami dziwne rzeczy sie dzieja czasami z siatka, ktora nie jest w zaden sposob podzielona i uzywamy na niej displacment. Na renderingu zaczynaja byc widoczne jakgdyby podzialy, ktore sobie sam zrobil max. Chodzi mi o cos takiego : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=60660 Problem rozwiazal modyfikator. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto