Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Pomoze mi ktos i powie mi jak uniknac tych czarnych syfow na trawie? sdcdc.jpgWczesniej tego nie bylo, nie wiem moze cos przypadkiem zmienilem. Z gory dzieki. Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy material trawy ma zaladowana teksture do displacment i nalozony jest na plejna albo cos innego o grubosci praktycznie 0 ?

Napisano
  • Autor

jest vray'owy displacement 2D ale na box'ie. tak jak mowilem wczesniej tego nie mialem. myslalem ze jest tam moze jakas opcyjka ktora moze przypadkiem wcisnalem ale kombinuje i ciagle jest to samo

Napisano

Jesli dobrze mi sie wydaje to ostatnio mialem podobny problem. Zobacz czy przy wylaczeniu disp dalej masz smugi. Jesli nie to daj temu boxowi modyfikator subdivide. Ja ustawilem size na 30cm , ale nie wiemc zy potrzebne jest az tak gesto. W kazdym razie u mnie rozwiazalo to problem bo tez robily mi sie jakies dziwne linie.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Juz sobie poradzilem bo znalazlem poprzedni plik gdzie bylo wszystko ok, ale chetnie sprawdze ten modyfikator. mozesz mi wytlumaczyc od czego on jest? dzieki bardzo za pomoc. pozdrawiam

Napisano

Dzieli siatke na mniejsze kawalki. Z tego co pamietam to na trojkaty. Z tego co zauwazylem to czasami dziwne rzeczy sie dzieja czasami z siatka, ktora nie jest w zaden sposob podzielona i uzywamy na niej displacment. Na renderingu zaczynaja byc widoczne jakgdyby podzialy, ktore sobie sam zrobil max.

 

Chodzi mi o cos takiego :

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=60660

 

Problem rozwiazal modyfikator.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności