Skocz do zawartości

Wybór urządzenia wielofynkcyjnego .

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zastanawiam się nad kupnem urządzenia wielofunkcyjnego (skaner,drukarka) do 300zł jednak nie znam się na tym za bardzo .Może polecicie coś co można wyrwać w tej cenie .Przeglądałem allegro ale techniczne opisy za dużo mi nie mówią .

• Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Temat jest dość szeroki, spróbuję Ci objasnić:)

Przede wszystkim musisz zadać sobie pytanie, do czego będziesz owo urządzenie wykorzystywał, głównie pod kątem, jak często?

Na dzień dzisiejszy najszerzej na rynku występują firmy HP, Brother, Canon, Epson oraz Lexmark. Dalej mamy podział na urządzenia z głowicą tzw. wewnętrzną/stałą i te gdzie głowica drukująca przychodzi nam zawsze nowa z nowym kartridżem. Zaletą tych pierwszych jest raz, że lepsza jakość głowicy oraz zazwyczaj druk na tuszach rozdzielonych na składowe koloru CMYK, czyli przynajmniej 3 kolory i czarny. Nie oznacza, to przy tym droższej eksploatacji ponieważ zwykle wymieniamy tylko ten kolor, który nam się kończy i każdy tusz z osobna jest relatywnie tani, nawet oryginalny. Ale... właśnie, jest pewne ale. Nie w przypadku każdego urządzenia jest możliwość druku tylko w czerni, jeśli skończy nam się któryś z kolorów. Zapobiega to zapowietrzeniu się głowicy, a i jest myślę trochę zabiegiem producenta mającym na celu zwiększenie zapotrzebowania na tusz:)