Qjon Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 Witam Problem dotyczy zarówno modelowania jak i teksturowania, ale sadze ze lepiej zamiescic go tutaj Stworzylem box. Potem kopiując go zacząłem tworzyc scene. Kiedy chciałem przejść do teksturowania pojawił sie pewien problem (nie po raz pierwszy). Tworzenie wszystkiego na nowo odpada, dlatego też chciałbym prosić o pomoc z innym rozwiazaniem problemu "obwódka" obiektu jest znacznie większa niż powinna. zaznacze ze nie ma tam żadnych dodatkowych vertexów po unwrapie podczas gdy spróbowałem zrobić flattern map, kawałki mapy wyszły niewymiarowe (krótkie i szerokie, gdy ściany są długie i wąskie) dodatkowo obwódka podziału ścian (zielona) też nie wyglada normalnie tak wygląda na nowo utworzonym, 'działającym' boxie Co tak właściwie dzieje sie z tymi boxami? Jak to naprawic?
voyager Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 Może box jest przeskalowany do większego i max również skaluje linie unwrapa. Utilites => reset xForm może pomóc Jak nie, to w unwrapie masz opcję "show thin line" - zielone linie pomocnicze będą wtedy grubości jednego pixela 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się