Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Problem dotyczy zarówno modelowania jak i teksturowania, ale sadze ze lepiej zamiescic go tutaj

 

Stworzylem box. Potem kopiując go zacząłem tworzyc scene. Kiedy chciałem przejść do teksturowania pojawił sie pewien problem (nie po raz pierwszy). Tworzenie wszystkiego na nowo odpada, dlatego też chciałbym prosić o pomoc z innym rozwiazaniem problemu

 

"obwódka" obiektu jest znacznie większa niż powinna. zaznacze ze nie ma tam żadnych dodatkowych vertexów

32608398.jpg

po unwrapie podczas gdy spróbowałem zrobić flattern map, kawałki mapy wyszły niewymiarowe (krótkie i szerokie, gdy ściany są długie i wąskie)

18304475.th.jpg

dodatkowo obwódka podziału ścian (zielona) też nie wyglada normalnie

38621774.jpg

tak wygląda na nowo utworzonym, 'działającym' boxie

45665686.jpg

 

Co tak właściwie dzieje sie z tymi boxami? Jak to naprawic?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 832
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może box jest przeskalowany do większego i max również skaluje linie unwrapa. Utilites => reset xForm może pomóc

 

Jak nie, to w unwrapie masz opcję "show thin line" - zielone linie pomocnicze będą wtedy grubości jednego pixela

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności