Napisano 11 Sierpień 200915 l Hej, jak najszybciej i najbardzie realistycznie zrobic jakis obiekt składający sie z wielu takich samych innych obiektów? chodzi dokładnie o to ze chce zrobic dowolny kształt z masy banknotów. jest jakis plugin? czy recznie to musze ukladac? dzieki za odp. Piotrek
Napisano 11 Sierpień 200915 l mozesz uzyc wbudowanego Scatter, albo jeden ze skryptow: http://www.scriptspot.com/3ds-max/multi-scatter http://www.scriptspot.com/3ds-max/gtools-jar-planter object painter -> http://www.neilblevins.com/soulburnscripts/soulburnscripts.htm
Napisano 11 Sierpień 200915 l Autor a mozna jakos przy uzyciu Scatter spowodowac zeby zdublowane elementy na siebie nie nachodzily? bo te banknoty sie przenikaja nawzajem i slabo to wyglada:/
Napisano 12 Sierpień 200915 l nie mozna, dlatego poleca, te skrypty ktore podalem, jar-planter i object painter maja detekcje kolizji obiektow przy malowaniu
Napisano 12 Sierpień 200915 l Autor hmm nie widze tego object painter:( moglbys mi jeszcze z tym pomoc, bylbym bardzo wdzieczny.
Napisano 12 Sierpień 200915 l kurcze, to musial byc inny skrypt, faktycznie nie ma kolizji jak sobie przypomne to wrzuce tutaj, narazie mozesz sprobowac z LSGardnerem, ma funkcje okreslania minimalnej odleglosci miedzy obiektami, moze ci to wystarczy do szczescia http://www.scriptspot.com/3ds-max/lsgardener