Jump to content

ciapciap

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About ciapciap

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    wrocław
  1. mam model w zbrush, jaka technika zrobic proste textury w stylu http://www.behance.net/gallery/TDW_1902-1920/1741274
  2. robie sobie sobie jakis nietypowy ksztalt w illustratorze z krzywych...exportuje do 3d maxa, daje extrude i chce przerobic to na editable poly i wygladzi meshsmooth....tylko ze robi mi kaszane jak widac na zdjeciu... czy jest jakis patent zeby zaimportowane ksztalty przerabiac na poly i zeby one dobrze wygladaly? bo jak np robicie jakies skompikowane ornamenty...bo chyba nie Shapes/line:)
  3. dalczego najprostsze rozwiazania sa najtrudniejsze?:) WIELKIE DZIEKI
  4. hm chyba nie o to chodzi...zalaczam plik w ktorym widac ze obiekt jest oteksturowany a w Material Editor nie ma takich materialow, chcialbym je edytowac ale nie przez przypisywanie ich na nowo tylko przez modyfikacje tych istniejacych
  5. Hej, sciagnalem sobie darmowy model ktory juz jest oteksturowany ale w Material Editor nie widac zadnych materialow ktore sa przypisane do obiektu i widac je w scenie, da sie jakos je wywolac?:) pozdrawiam
  6. hmm nie widze tego object painter:( moglbys mi jeszcze z tym pomoc, bylbym bardzo wdzieczny.
  7. a mozna jakos przy uzyciu Scatter spowodowac zeby zdublowane elementy na siebie nie nachodzily? bo te banknoty sie przenikaja nawzajem i slabo to wyglada:/
  8. Hej, jak najszybciej i najbardzie realistycznie zrobic jakis obiekt składający sie z wielu takich samych innych obiektów? chodzi dokładnie o to ze chce zrobic dowolny kształt z masy banknotów. jest jakis plugin? czy recznie to musze ukladac? dzieki za odp. Piotrek
  9. chce zrobic taka scene drzewka porozmieszczane przypadkowo po nierównej powierzhni, ale żeby podczas klonowania obracało obiekty tak aby były zawsze prostopadle do powierzchni.. Jak zrobic cos takiego, kiedys widzialem taki tutorial ale nie moge go znalesc:(
  10. jak sie widzi takie prace to odrazu sie chce zabrac do roboty:) gratuluje:!!!!!
  11. w zasadzie moja pierwsza animacja dlatego tyle bledow no i czasu nie bylo zbyt wiele http://members.lycos.co.uk/peha/medium.avi 25mb
  12. tak wiem ze jest help ale cos chyba mam nie tak w modelu, bo np na sferze to ladnie wychodzi a na modelu kicha, moglby ktoś na to looknąć? model w max 8.0: http://members.lycos.co.uk/peha/ludek.rar
  13. chciałem ze swojej postaci zrobic jakby galaretke moglby ktos powiedziec jak to doklanie zrobic za pomoca Flex-a? a moze jest jakis tutorial?
  14. Chodzi o Vray-a, a bitmape wrzucam na mape w materiale. Niestety ujemne wartości nie działają, tak jakby w ogole nie bylo displace przy dodatnich wychodzi to tak http://www.members.lycos.co.uk/peha/displace_01.jpg przy zaznaczeniu INVERT w zaklade output w bitmapie robie sie tak: http://www.members.lycos.co.uk/peha/displace_02.jpg i efekt jest taki sam jakbym np. w photoshopie odwrócił kolory. Ale jak widac chodzi o to zeby jak normalnie ta kula styka sie z podlozem to po zagłębieniu tych szczelin zeby nie została zakryta.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy