ciapciap Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 Hej, jak najszybciej i najbardzie realistycznie zrobic jakis obiekt składający sie z wielu takich samych innych obiektów? chodzi dokładnie o to ze chce zrobic dowolny kształt z masy banknotów. jest jakis plugin? czy recznie to musze ukladac? dzieki za odp. Piotrek
Gość Gosc Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 mozesz uzyc wbudowanego Scatter, albo jeden ze skryptow: http://www.scriptspot.com/3ds-max/multi-scatter http://www.scriptspot.com/3ds-max/gtools-jar-planter object painter -> http://www.neilblevins.com/soulburnscripts/soulburnscripts.htm
ciapciap Napisano 11 Sierpień 2009 Autor Napisano 11 Sierpień 2009 a mozna jakos przy uzyciu Scatter spowodowac zeby zdublowane elementy na siebie nie nachodzily? bo te banknoty sie przenikaja nawzajem i slabo to wyglada:/
Gość Gosc Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 nie mozna, dlatego poleca, te skrypty ktore podalem, jar-planter i object painter maja detekcje kolizji obiektow przy malowaniu
ciapciap Napisano 12 Sierpień 2009 Autor Napisano 12 Sierpień 2009 hmm nie widze tego object painter:( moglbys mi jeszcze z tym pomoc, bylbym bardzo wdzieczny.
Gość Gosc Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 kurcze, to musial byc inny skrypt, faktycznie nie ma kolizji jak sobie przypomne to wrzuce tutaj, narazie mozesz sprobowac z LSGardnerem, ma funkcje okreslania minimalnej odleglosci miedzy obiektami, moze ci to wystarczy do szczescia http://www.scriptspot.com/3ds-max/lsgardener
Rekomendowane odpowiedzi