DIDI Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Witam mam prawdopodobnie blachy ale dla mnie spory problem. przygotowałem sobie uklad pudełka w corelu zaimportowalem sciezke do 3ds maxa i teraz chcialem je poskladac, jednak pojawia sie maly problem, podaje linka z podgladem http://www.student-ii.pwszjar.edu.pl/~diduch_marcin/1 jak widac w czasie edycji po zaznaczeniu kilku elementow kazdy obraca sie wdlog wlasnej osi, a ja chcial bym aby byly one polaczone, prosze o pomoc
greg Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 (edytowane) Jezeli chcesz je polaczyc to uzyj attach w panelu editable poly. Zaznacz vertexy na krawedziach obu "plejnow" (tych przylegajacych do siebie) i kliknij na weld . Dopiero pozniej rotate ... panie Marcinie :) pozdrawiam PS. Nie bedzie prosciej postawic zwyklego boxa? Edytowane 19 Sierpień 2009 przez greg
DIDI Napisano 19 Sierpień 2009 Autor Napisano 19 Sierpień 2009 dzieki w sumie fakt, to mam jescze jedno pyatnie jak zmienic oś obrotu ale tylko dla tych plejnow ktore sa zaznaczone,
Rekomendowane odpowiedzi