Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wrzuć na vimeo, albo yt - będzie wygodniej niż zasysać mova.

Napisano

Masz bardzo fajny lipsych. Bardzo mocno postawione na mimike, a dużo gorzej z ciałem. Szczególnie w biodrach słabiutko. Za bardzo przerysowany squash and stretch. Masakrycznie boli przepięcie kamery w scence jak niebieski ludek śpiewa.

 

Ogólnie kupa bardzo dobrej roboty. Jest dobrze.

Napisano

Sympatycznie to wygląda :) Co raz lepiej. Hrydek dobrze prawi - popracuj mocniej nad ogrywaniem sytuacji całym ciałem... gestykulacją... i nie bój się dynamicznych animacji :) Bo kapiąca woda z kranu w demo reelu nikomu beretu nie urwie :)

Powodzenia!

Napisano

wszystko bardzo fajne. Zlukalem stronke, duzo ciekawych testow. Zainteresowaly mnie trzy rzeczy, mianowicie czy liscie na drzewie to paricle (instancer) ? Jak zrobiles, ze pilka zbiera te smieci ? :P Z czego korzystasz przy rozkminie mela ?

Napisano

Dzięki ziomki za komentarze, będę sie teraz starał całkiem inaczej podchodzić do scen.

 

Łukasz Burnet - takie szybkie odpowiedzi: Liście to nie instancer, musiały z założenia się wyginać (falować) oraz kolidować ze sobą, po części wykonane na nCloth--ah, co do katamari :D to moja słodka tajemnica :D chociaż w planach miałem tutorial na ten temat (zdradzę że jest o MEL i expression i rigidBody), co do mel-a jest on sam w sobie bardzo prosty korzystam z F1 i dokumentacji jaką posiada maya.

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności