Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam wszystkich!!!

 

Na wstępie przepraszam, że się tutaj Wam wcinam pewnie z głupimi pytaniami ale wybaczcie- musiałem.

 

Jestem pod wrażeniem Waszych projektów. Są cudowne, cudowne!!!

 

Ja jestem prawdziwym amatorem w 3d maxie i dlatego muszę Wam zadać kilka pytań.

Skąd czerpiecie takie fajne tekstury? Czy aby uzyskać takie bajeczne tekstury konieczne jest obrabianie w photoshop'ie? A może istnieje jakaś literatura , w której jest opisane jak manipulować opcjami aby uzyskać właśnie takie tekstury?

Zobaczcie jaki rysunek wychodzi mi w 3 d max- żenada. Gdzie tu fotorealizm? Największy problem to sprawić aby rysunek był fotorealistyczny. Czy mam tylko polegać na tutorialach z internetu czy tworzyć dobre tekstury metodą prób i błędów? Poradźcie.

Za odpowiedzi będę wdzięczny!!!

  • Replies 1
  • Views 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Twoje tekstury co prawda mogłyby być lepsze, ale myślę że uszłyby w tłoku.

Raczej chodzi ci o możliwości silnika renderującego, dzięki któremu można uzyskać lepsze odbicia, cienie i oświetlenie.

W maxa masz wbudowanego mentala, poczytaj o nim.

Tak samo w edytorze materiałów w silniku renderującym budujesz shadery, możesz także korzystać z free tekstur dostępnych w sieci.

 

PZDR

mkeruj

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy