Napisano 25 Sierpień 200915 l Hej, mam model z modyfikatorem skin, z gotowym weightingiem całości, usunąłem SKIN, poprzekształcałem model do docelowej formy (bez dodawania vertexów, czyli model jest 'prawie' taki sam). Jak teraz skopiować weighting wszystkich vertexów na raz z oryginalnego obiektu do docelowego, bez kopiowania skin? Z góry dzięki, pozdrawiam!
Napisano 25 Sierpień 200915 l serwus :) ciekawym rozwiazaniem moze sie tez okazac modyfikacja Skin Wrap. Ale w tym przypadku to raczej jako ciekawostka . pozdrawiam i zycze powdwozenia :)
Napisano 25 Sierpień 200915 l Autor Reanimator - tzn masz na myśli copy/paste skina z oryginalnego modelu? Zaznaczyłem w pierwszym poście, że bez kopiowania skin właśnie, bo jak mi to działało przy poprzednich modelach, tak przy tym się bug'uje i wagi losowo rozjeżdżają się po vertexach po wklejeniu modyfikatora. Kannu - hmm, ale skin wrapem, to musiał bym chyba od zera wagi ustawiać, nie? Chociaż, nie używałem, nie wiem, ale to raczej nie o to chodzi. :)
Napisano 25 Sierpień 200915 l Nie wiem w jaki inny sposob chcesz to przeniesc:) Mozesz poszukac skryptow w sieci do przenoszenia skina.
Napisano 25 Sierpień 200915 l serwus :) zaxx - sprabuj sobie tez export data skin. panel utilities. pozdrawiam i zycze podwozenia :)
Napisano 25 Sierpień 200915 l Autor Ty wiesz co Kannu? Łatwo nie było... ;) ale pomogło. W prawdzie nie tak po prostu "Export data skin", bo czegoś takiego dosłownie nie znalazłem. Zrobiłem tak: copy SKIN z oryginału do kopii -> sprawdzam edit envelopes, jest wszystko do dupy, czyli tak jak ma być ;) teraz dałem "extract skin data to mesh" (bo chyba to miałeś na myśli? jest extract i import from mesh) -> usunąłem SKIN -> zrobiłem nowy SKIN -> dodalem ręcznie kości takie jak w oryginale -> sprawdzam w edit envelopes, a tu wszystko idealnie skopiowane. ;) Nie rozumiem jak to zadziałało kompletnie, ale dzięki mimo wszystko!
Napisano 25 Sierpień 200915 l serwus :) nazwe podalem z pamieci faktycznie. Grunt ze zadzialalo :) pozdrawiam i zycze powodzemia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto