Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej, mam model z modyfikatorem skin, z gotowym weightingiem całości, usunąłem SKIN, poprzekształcałem model do docelowej formy (bez dodawania vertexów, czyli model jest 'prawie' taki sam). Jak teraz skopiować weighting wszystkich vertexów na raz z oryginalnego obiektu do docelowego, bez kopiowania skin? Z góry dzięki, pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

serwus :)

 

ciekawym rozwiazaniem moze sie tez okazac modyfikacja Skin Wrap. Ale w tym przypadku to raczej jako ciekawostka .

 

 

 

pozdrawiam i zycze powdwozenia :)

Napisano
  • Autor

Reanimator - tzn masz na myśli copy/paste skina z oryginalnego modelu? Zaznaczyłem w pierwszym poście, że bez kopiowania skin właśnie, bo jak mi to działało przy poprzednich modelach, tak przy tym się bug'uje i wagi losowo rozjeżdżają się po vertexach po wklejeniu modyfikatora.

 

Kannu - hmm, ale skin wrapem, to musiał bym chyba od zera wagi ustawiać, nie? Chociaż, nie używałem, nie wiem, ale to raczej nie o to chodzi. :)

Napisano

Nie wiem w jaki inny sposob chcesz to przeniesc:) Mozesz poszukac skryptow w sieci do przenoszenia skina.

Napisano

serwus :)

zaxx - sprabuj sobie tez export data skin. panel utilities.

 

 

pozdrawiam i zycze podwozenia :)

Napisano
  • Autor

Ty wiesz co Kannu? Łatwo nie było... ;) ale pomogło. W prawdzie nie tak po prostu "Export data skin", bo czegoś takiego dosłownie nie znalazłem. Zrobiłem tak: copy SKIN z oryginału do kopii -> sprawdzam edit envelopes, jest wszystko do dupy, czyli tak jak ma być ;) teraz dałem "extract skin data to mesh" (bo chyba to miałeś na myśli? jest extract i import from mesh) -> usunąłem SKIN -> zrobiłem nowy SKIN -> dodalem ręcznie kości takie jak w oryginale -> sprawdzam w edit envelopes, a tu wszystko idealnie skopiowane. ;) Nie rozumiem jak to zadziałało kompletnie, ale dzięki mimo wszystko!

Napisano

serwus :)

nazwe podalem z pamieci faktycznie. Grunt ze zadzialalo :)

 

pozdrawiam i zycze powodzemia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.