grizleyd Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Witam Wstawilem sobie 7 cylindrów nazwalem kosc01 - 06 zrobilem select i link kosc01 z 02 , 02 z 03 itd. polaczylem hi solvers kosc 01 z 06 aby przy ruszaniu wyginala sie ;) Ale nie bardzo mi to dział zobacie na rysunkach.
pchela1313 Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Skasuj HI solver-> wybierz wszystkie cylindry-> zakładka animation->Bone Tools-> przewi się na sam dól, tam w grupie "object propoerties" zaznacz "bone on" Teraz możesz dać na te cylindry Hi solver. Pamiętaj jednak, że te cylindry muszą być obrócone chociaż o jeden stopień, tak aby HI slover wiedział w która stronę ma zginać kości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się