Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Wstawilem sobie 7 cylindrów nazwalem kosc01 - 06

zrobilem select i link kosc01 z 02 , 02 z 03 itd.

polaczylem hi solvers kosc 01 z 06 aby przy ruszaniu wyginala sie ;)

 

Ale nie bardzo mi to dział zobacie na rysunkach.

76349087.jpg

 

scheme.jpg

bad3y.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Skasuj HI solver-> wybierz wszystkie cylindry-> zakładka animation->Bone Tools-> przewi się na sam dól, tam w grupie "object propoerties" zaznacz "bone on"

Teraz możesz dać na te cylindry Hi solver.

Pamiętaj jednak, że te cylindry muszą być obrócone chociaż o jeden stopień, tak aby HI slover wiedział w która stronę ma zginać kości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności